Hizmet kısıtlaması hk

Merhaba,

Fatura geç ödediğimden dolayı hizmet kısıtlaması yapıldı fakat faturayı ödedim 10 dakika internet kullanıma açıldı tekrardan gitti dsl ışığı yanıyor fakat internet yok gözüküyor ne yapmam gerekiyor destek kaydıda oluşturamıyorum.

Merhaba, profilinize müşteri numaranızı ekler misiniz.

Selam, aynı durum bende de var. müşteri hizmetlerini aradığımda kısıtlama görülmediği söyleniyor ama uygulamada kısıtlama görünüyor. ödenmemiş faturam da yok. hizmet kısıtlaması yüzünden destek de alamıyorum. Yardımı olur musunuz? 2783699

Teşekkürler tekrardan kontrol ettirdim hizmet kısıtlaması devam ediyormuş güncellediler düzeldi.

Selamlar @muhammetK, hattınızın 13 saati aşkın süredir aktif durumda olduğunu görüyorum. Keyifli kullanımlar.