Internetim bağlanalı iki haftaya yakın oldu ilk 4 5 gün 35mbit hızımı aldım sonra nolduysa sürekli internet kopmaları başladı ve hızım 5mbit sabitlendi üzerine çıkmıyor destek kaydı bıraktım. Sorun binanızda diyip geçtiler. Hat değerlerim de bunlar napabilirim.
Status
=============================================================================
xDSLFwVersion: FwVer:5.9.2.23_A_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
Line State: Up
Modulation: ITU G.993.2(VDSL2)
Annex Mode: ANNEX_A
TPSTC type: 64/65B PTM TC
near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 5933 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 5260 kbps
Krsin hattın içindr bişey yoktur o hızı düşürdükleri için bahaneleri benim iç tesisattada sorun var dediler 3 defa adamları geldi 3 ündede sorun yok deyip gülüp gittiler
Ben de öyle olduğunu düşünüyorum çünkü apartmanımız yeni ne kadar kötü kablo kullanılmış olabilir ve ilk 4 5 gün almam gereken hızı aldım sonra kablolara nolmus olabilir kararsız kaldım.
Dediğim gibi kardeşim hızı düşürdüler altyapılar yetersiz 2000 den kalma altyapılarla uğraştırıyorlar insanalrı hızınızı bile isteye düşürdükte diyemıyorlar artık yoğunluk bahanesinide kullanamıyorlar çünkü cevaplarını alıp oturuyorlar o yüzden sorunu sende arıyorlar yemınler olsun kı 2.5 aydır hızımı 35mb den 13 lere kadar düşürdüler ama ALLAH seni inandırsın fatura yollamada gram sıkıntı çıkmıyor tıkır tıkır fatura gönderiyorlar.
Destek kaydı açtınız ise ve bağlantılardan yana sorun olmadığını düşünüyorsanız destek kaydınıza verilecek cevabı bekleyin. Değerleriniz kontrol edilir Telekom ekiplerine bilgi verilir. Bu esnada isterseniz siz de modemi ankastreye bağlayıp iç tesisat kontrolünü kendiniz yapabilirsiniz
Bakın ben burda mantıklı konuşmaya çalışıyorum ztn 2.5 aydır olan sorunumu anlatıyorum destek kaydına cevap verilir diyorsunuz fakat sadece sözde 20 defa 2.5 ayda görüştüm kendi arkadaşları gelip bakmasına rağmen sürekli aynı şeyi yasıp duruyorlar arayın diyorum 5 gündür daha aradıklarıda yok devre değişecek dediler ondan sora daha cvp bile vermiyorlar. Türkneten bende çok memnundum şu son 3 ay içinde hepten bulaştırdı bıraktı
Bunlar da modemi ankastre bağladığımda ki değerler pek bir şey değişmedi sanırım
=============================================================================
xDSLFwVersion: FwVer:5.9.2.23_A_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
Line State: Up
Modulation: ITU G.993.2(VDSL2)
Annex Mode: ANNEX_A
TPSTC type: 64/65B PTM TC
near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 5556 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 1083 kbps
Sizin hattın portu arızalı olabilir aynı şekilde diğer arkadaşın da. Devre değişikliği ile çözülür diye tahmin ediyorum. Devre değişikliği olayını yeni abonelik gibi düşünün. Telekom devre değişikliği olayına çok yanaşmaz ama yazışmalar sonunda altyapı sağlayıcısı olduğundan hizmet sağlamak durumundadır.