Yaklaşık 3 aydır internet kopmaları ve hız düşüklüğü sorunu ile uğraşıyorum. 33215119 numaralı arıza kaydımda TT ekipleri müşteri kaynaklı sorun olduğunu belirtti. Modemi ankastreye bağladık fakat değerler aynı. Buna rağmen İç tesisatı ve modemi tesisatçı ve elektrikçi yardımıyla yenilettirip kayıt açtık sorunun yine benden kaynaklandığı söylendi ve bugün ev telefonunu kontrol ettiğimde çevir sesinin de gelmediğini farkettim ve yeniden arıza kaydı olusturdum ( Destek No:33574014). Şuan da hızım aşağıda görüldüğü gibi. Saha ekiplerinin bir an önce bilgilendirilmesini rica ediyorum.
TurkNet ten bir talebiniz var mıydı? VDSL geçişi vs gibi? Çevir sesi yok şeklinde kayıt da oluşturun.
https://kohm.turktelekom.com.tr/guest.jsp?page=guestArizaSorgula
Arıza Sorgulama - türk telekom - kurumsal online hizmet merkezi
Adresinden size verilmiş arıza id si ile sorgulama ve takibini yapabilirsiniz
teşekkürler bakıyorum
1 Beğeni