Hız problemi ve çevir sesi yok

İyi Günler
TurkNet 'i 3 senedir kullanıyorum ve şimdiye kadar öyle büyük bir sorun yaşamadım ancak şuan büyük mağduriyet yaşıyorum durumların farkındayım ancak bende evden çalıştığım için maalesef internet hızı yetmiyor evdeki interneti kullanan kişi sayısını düşündüğümüzde baya sıkıntı yaşıyoruz şimdi olayı söyle özetliyim;
2019 senesinin aralık ayından beri her 30-45 günde bir hızım 28 mbpsye düşer ve sabit kalır bende destek kaydı oluştururdum saha ekiplerine bildirilir ve 5 gün içinde düzeltilirdi.
Aynı durum 8Nisan günü gene oldu bende destek kaydı oluşturdum ve beklemeye başladım ancak 2 gün boyunca herhangi dönüş olmayınca meraktan sordum onlarda TT’ye bildirdiklerini söylediler ve TT nin verdiği arıza id vb bilgileri paylaşıldı ve bekleyiş devam ettiği yoğunluğu bildiğimden daha da yazmadım 3-5 kere TT den bilgilendirme geliyordu otomatik arıza vs. ama detaylı açıklama yoktu ve TT nin verdiği arıza id sorguladığımda ya kapalı yada teyit aşamasında görünüyordu bende bekleyişe devam ettim ve 17 nisanda hız profilim 26 mbpsye çekildi (ki bu süreçte yapılan standart bir işlem her kayıtta yapılıyordu sonradan 35 mbpsye çevriliyordu ancak hattı) ve ben kullanmaya devam ettim ancak 19 Nisan Pazar günü sabah saat 06:00 sularında baktığımda hızım hala aynı olmasına rağmen saat 10:00 civarlarında hızım 8 mbpsye düşürülmüş ve hat zayıflamam 19 20 dblere çıkmıştı (normalde 13.5 db lerde olurdu) hızlıca destek kaydından twitterden yazarak müşteri temsilcisinin aramasını sağladım bir kaç müdahalede bulunacağını olmadığı takdirde TT ye bildireceğini söyledi bende tamam dedim ve görüşmeyi sonladırdım. 15-20 dk sonra hattıma müdahale edildi ancak herhangi bir düzelme olmadı ve TT ekiblerine bildirildiğine dair mesaj eklendi destek kaydına (ancak bu sefer türk telekoma ait iş emri Id vb bilgiler paylaşılmadı) ondan sonra gene beklemeye devam ettim ve yazdığım sorulara cevap gelmiyordu 20 nisanda ev telefonuna baktığımda ise çevir sesi yoktu onada ayrı kayıt açtım ve beklemeye devam ettim ancak dönüş olmadığı için yanlış olmasın 21 veya 22 nisanda şikayet hattını arıyarak bilgi aldım ve 19 nisanda TTye bildirilen kayıda TT tarafından biz kaynaklı sorun olmadığı bilgisi dönülmüş tabi bu bilgide kayıtta görünmüyor ancak beni ne arıyan ne soran var ben gene beklemeye ama beklerkende sürekli bilgi almaya çalışıyorum ve sonunda 22 nisanda tarafıma dönüş oldu ve iç tesisat olarak sonuçlandırıldı ve kayıt kapatıldı görüşme sırasında ev telefonunun çalışmadığı hiç aklıma gelmediğinden sormak aklıma gelmedi ancak 22 nisan saat 15:00 civarlarında kaydı tekrar açarak internetin düşük hızda çalıştığını ve telefonda çevir sesi olmadığını yazdım 2 gün oldu bugünde bir dönüş olmayınca gene şikayet hattını arıyarak bilgi aldım ve tt ekiplerine bildirilme aşamasında olduğu söylendi sonuç olarak hala bekliyoruz ve hala mağduruz en kısa sürede sonuçlandırılması temennilerimle

İlgili birime ilettim.

Lütfen kısa yazmaya özen gösteriniz…

1 Beğeni

ilgi ve alakanız için teşekkür ederim
@HKN hocam bundan sonra dikkat ederim konu açma kuralı aradım forumda ancak bulamadım bende tüm olayları baştan anlatım konu altında çok soru cevap olmasın istemiştim.
Son bir Rica: türk telekoma bildirildiğinde arıza id vb bilgiler ve telekomdan gelen bilgiler kayda yansıtılırsa memnun olurum

1 Beğeni

Sorunum TT ekiplerin dün yaptığı müdahale sonucunda çözümlenmiştir emeği geçen herkese teşekkürler. Konu kilitlenebilir :slight_smile:
İyi Forumlar

2 Beğeni