Hız problemi destek olan yok

Merhaba;

Eskiden aynı hat ile 90mbps hız alabiliyorken

Süan 77 - 70mbps arası degişiklik gösteriyor.

modem değerleri

Not: Daire içi hattımı komple yenilettim.

Değerler güzel, bir sıkıntı yok. Snr değerine göre alabileceğiniz en yüksek hızı alıyorsunuz. Yeni abone geldikçe max hız düşer.

3 Beğeni

Ama hattım 88mbps destekliyor gözüküyor

Bakır hat da bir miktar kayıp olur.

Hattınız maks 86 destekliyor size gönderilen 84 kayıp vs ile 75 78 arası almanız gerek sizin saha dolabınıza yeni abone gelirse veya birileri hız yükseltirse sizin hızınız bir miktar azalabilir

Bugün karşı daireme gelen Telekom ekibine sordum oda bina hattı kötü olduğu için stabilizasyon sağlanması adına Türknet’e kullanıcıya paket düşürülmesi ve hattı hakkında bilgi verilmesini gerektiğini aktarmıştım dedi.

Eskiden 70 mbps alır iken şuan max 45 gözüküyor ortalama 36 alıyorum bence halinize şükredin ^^ snr marginim ise 9 10 arasında gidiyor up ve downstream için

Eyvallah ama sükürlük bir olay degil ki kulanamadıgın hızın niye ücretini veresin ki illaki kayıp olacak olmaz demiyorum

35 mbps mi alıyorsunuz hız testinde?

77mbps alıyorum şuan.

1 Beğeni

Ben şunu çözemiyorum, TürkNet 100 MBPS paketi 85-95₺ hizmet olarak veriyor. Sizler telekom yüzünden bu duruma geldiğiniz halde neden alamadığım hizmetin ücretini ödeyelim diyorsun. Kendince haklı mısın haklısın ama şu fiyatlara yine alabileceğiniz en iyi hizmeti alıyorsunuz hocam.

YAPA mısınız VAE mi belirtmemişsiniz ama eğer VAE ise bu hız durumlarında özellikle Türk Telekomun etkisi oluyor ve TürkNet’te zor durumda kalıyor.

Saha dolabınızda müşteri sayısı arttıkça maks hızınız düşüyor, maks hız düşünce normal olarak anlık aldığınız hızda düşüyor.

Bakır kablolar ile hizmet alıyorsunuz, hız kayıpları ve hız düşmeleri yaşamanız normal.
Ayrıca TürkNet size 100 MBPS hızında internet satmıyor, 100 MBPS’e kadar interneti satıyor.

Dilerseniz iptal edin, dilerseniz devam edin ama TürkNet verebileceği en yüksek hızı size zaten her zaman sağlar. TürkNette ister size 100 MBPS vermeyi, eğer sürekli 100 mbps almak isterseniz de çok yüksek fiyatlarla TürkNet size bunu sağlar ^^

Umarım beni yanlış anlamamışsınızdır.

1 Beğeni

Estafurullah yeterince açıklayıcı bende yazılım mühendisligi okuyorum anlıyorum bu işlerden benim sıkıntım asıl olarak türknetin 78 miş 90 mış 100 meselesi degil asıl olay binaiçi hattım kötü destek talebinde saha ekibinin gelip hatınızı isterseniz ve gerekli ise ücreti karsılıgında degiştirmesini istermisiniz dediler bende tabiki dedim.

Ama ekip benle telefon görüşmesi yapıp hattıma gelip bakmadan hat sahibi adına imza attıp hattaki sıkıntının cözüldügünü nasıl bildiriyor anlamıyorum ve 14 gündür destek ekibi bekliyorum sizin buna bir yorumunuz varmı ?

İç tesisat ise problem bence bir elektrikçi yardımı ile siz kendiniz hallettirin, saha ekibi gerçekten temiz bir iç tesisat çekmiyor adamlar da kroşe bile yok :slight_smile:
Ankastreden modeminize eksiz şekilde cat6 kablo çekmenizi tavsiye ederim.

Ben 4 aydır hız ve kesinti problemi yaşıyordum, VAE’ye geçtim sonra tekrar YAPA’ya geçtim salı günü geçiş tamamlanacak işte.

4 aydır port değiştirmediler bende VAE’ye geçip oradan tekrar YAPA’ya dönmekle port değişimi çözümünü buldum kendimce.

Bende çok bekledim ve sizi anlıyorum, dediğim gibi iç tesisatta problem varsa siz kendiniz kablo alıp çekin veya elektrikçiye çektirin ama CAT6 şart.

İmza olayında bir şey diyemem ama bana bu zamana kadar hiç çözümlerle alakalı imza attırmadılar, ilk defa sizden duyuyorum bu imza olayını. Beni arıyor saha ekibi “abi geleceğim diyor müsait misin” müsaitim diyorum ve geliyor kontrolünü sağlıyor.

Ben evde yokken iç tesisatımı yenilediler ama dediğim gibi bir kroşe vurup duvara bile sabitlemediler kabloyu havada asılı bırakıyorlar öyle :smiley:

1 Beğeni

Merhaba,

sorunum çözüldü uzun uğraşlar sonucu modem ara yüzündeki DT Line Optimizasyonu kapatmam ile bütün sıkıntılar ortadan kalktı.

herkese teşekkür ederim.

2 Beğeni

sorunun çözümüne sevindim iyi günlerde kullanın.

1 Beğeni