Hız Performans Sorunu ve Bumerang!

merhaba arkadaşlar. İntetnet hız profilim 52mbs fakat günü geliyor 52alıyorum ardından hop düşüyor 40-43 mbslere. Konu ile alakalı turknet destekten ticket açtım ve Türk Telekom resimde olduğu gibi dönüş yaptı. Lakin bundan 1 gün sonra devre değişikliği yapıldı denildi ama sonuç değişmedi. Turknet hattınızda kopma sorunu yoktur diyip ticketi kapatmak istiyor. Bende sorunumun kopma değil hız performansı olduğu belirtmekten yoruldum… Forumda bu konuda destek verecek yetkili birisi var mı acaba ?

@EFG siz sanırım yetkilisiniz bakma şansınız varmı :frowning:

Merhaba öncelikle testleri kablolu mu kablosuz mu yapıyorsunuz ? hat değerlerinizi paylaşır mısınız

@tsunami Şu ID leri ortalıkta paylaşmayın.

Ad soyad, tel no , bulunduğunuz il, ilçe bulunabilir, gizleyip paylaşın ss i

1 Beğeni

Ha evet telefon no dan adrese kadar her bilgi var

Merhaba, 192.168.1.1’den hat değerlerinizi görebilir miyiz?

Modemdeki hızın kablo veya kablosuz ile ne alakası var ?

şu an değerlerim bu ama 2-3 gün önce maks hız 65 mbps görünüyordu. Daha sonra hızım düştü ve mevcut durum bu

hat değerlerim bunlar.

afedersinizde ne hat değeri ne hız tesi paylaşmışsınız yardım istiyorsunuz sorunu bulmak için fal mı batıralım ?

Hat değerlerine bakacak olursak hat zayıflamanız biraz yüksek port sorunu iç tesisat sorunu olabilir dsl prizi splitter eğer varsa ekleri kontrol eder misiniz

buyrun hız testim bu. Modeme wi-fi ile bağlanıyorum ama modemle aramda mesafe 2-3 metre civarı ve testi yaparken yanında oluyorum modemin. Splitter ve telefon yok hatta, direk dışardan gelen kablo modeme takılı. Olmadı en son çare modem kutu arasındaki hattı yenileyeceğim. Teşekkürler.

Lakin Türk Telekom arıza tespitinde Sahada Fiziksel Sorun tespit edilmiştir diyor ama bundan öteye gidemiyoruz.

Log : SAHADA FİZİKSEL SORUN TESPİT EDİLMİŞTİR

ardından gelen Telekom mesajında

Log : DAĞITIM KUTUSUNDA DEVRE DEĞİŞİKLİĞİ YAPILMIŞTIR

denilmiş ama sonuç değişmedi. Halbuki 2-3 gün önce 50mbps hızı tam performans ile alıyordum.

hat zayıflamanız dediğim gibi biraz yüksek. siz ilk önce kendi lokal kablolamanızı dsl prizini varsa splitter vs kontrol edin hala sorun düzelmez ise tekrardan arıza kaydı açın veya arıza kaydından devam edin

ugreen marka 40 metre cat6 kablo almıştım sanırım bu işimi görür. Şu korona karantinası geçince hattı yeniletip bilgi vereceğim bu konudan. Teşekkürler :pray:

[Santral/Saha Dolabı Tahmini Mesafe]

190 Metre

bu mesafe nasıl peki üstad?

mesafe baya iyi ben 400 mt mesafedeyim maalesef

1 Beğeni

hmm sizin ki baya mesafedeymiş . Karantina sonrası kablolama değişimine başlayacağım inşallah teşekkür

rica ederim iyi günler :slight_smile:

1 Beğeni