Hız güncelleme

Merhaba yetkili bir arkadaş varmı dslam kilidim var :pensive: sabah 10dan beri bağlantım yok

Forumda bir arkadaş DonanımHaber Forum sitesindeki TurknetDestek kullanıcısına devre ve müşteri numarasıyla ulaşırsan hemen kaldırıldığını söylemişti, bence bi’ şansını dene.

Dslam kilidiniz olmasıyla bağlantınız olmamasını bağdaştıramadım.

Herhangi bir sıkıntı yoksa dslam kilidi olsa da 79 / 88 mbps hızında bağlantı kurmanız gerek.

Bağlantı da olmadığına göre başka bir iş var burada

Şöyle sabahtan beri dsl ışığı sabitlenmiyordu şimdi sabitlenmiş ama internet yok modem arayuzunda 88e sabitlemişler. Bikaç sorun iç içe geçmiş durumda

Donanim haberde TurkNet destegemi yazmak lazım yoksa

Telekom eve geldi. Hattınız normal modem arızalı dedi. Modemi değiştirdim dsl sabitlendi. Yeşile dönmedi.internet yok.telekomdaki arkadaş numarasını bırakmıştı aradım durumu anlattım. Sorun turknetten kaynaklı. Bizim görevimiz hat eve kadar sağlıklı ulaşmasını sağlamak dedi.belki dslam kilidi kalkarsa yeşile dönebilir ışık. Ne biliyim artık herşeyi deniyorum.

Pardon ben çok yanlış anlamışım, üstünkörü okumuştum.
Sanırım aktivasyon yapılmamış, TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinde destek kaydınız var mı?

Varsa:
Tekrar yorum yapıp şiddetle aktivasyon isteyin, bağlantınızın halen olmadığını belirtin.

Yoksa:
Hemen açın ve durumu izah edin.

Siz yeni modemi taktıktan sonra kurulumu yaptınız mı?:flushed:

1 Beğeni

Hayır hayır zaten abone kullanıyordu, modemi değerleri doğru göstermiyordu. Yani bir sorun vardı.

1 Beğeni

Oimden kimse yazmıyor. Ne arayan var ne soran internetsiz bir modemle başbaşayız yıl 2022 söliceklerim bukadar :pensive:

Modem kurulumu yaptınız mı?

Evet 3 modem denedim üçündede kullanıcı adı şifre doğru

Online İşlem Merkezinde teknik bilgiler kısmına girip ekran görüntüsü de atar mısınız?

sorun TurkNet kaynaklı.
aile profili seçtiğim zaman modem ne dsl ışığı sabitleniyor nede ip alıyor.evde minikler var :slight_smile: zararlı sayfalara girmelerini istemiyorum.
TurkNet ısrarla standart profil kullanmam gerektiğini söylüyor.hatta türknetten cemal bey modeme yanlış kullanıcı adı girdiğimi söyledi :slight_smile: olabilir insanlık hali gözümden kaçmıştır diye düşünmüştür. 2kere telefonuma smsle kullanıcı adı şifre gönderildi. tabiki sorun bu değildi.

standart bir internet kullanıcısı oldugumu düşünmüyorum githubdan kaynaklarla openwrt yazılım oluşturabiliyorum. yani iyi kötü bilgiliyim :slight_smile:
snr marjı hergün canı istediği gibi bir gün 7-8 lerde birgün 20 lerde. biz snr marjı yükselsin diye anksastreden kablo çekiyoruz.müşteri hizmetleri snr marjı düşebilir önemli değil diyor…
ortada bi sorun oldugunu kabul etmiyor.türk telekom ekibi geldi. evin içine kadar gelen değerler bunlar.

bu türknetten önceki iss firmasının değeri

buda TurkNet bugün

başka bir issye geçiş başvurusu yaptım. TurkNet 'e son bir şans vermek istedim ama buraya kadarmış yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim
@EFG @ModeratriX size özellikle teşekkür ediyorum, her soruma sıkılmadan yanıt verdiniz. nacizane fikrim türknetin forum tarafına daha fazla teknik imkan sağlaması ve mod arkadaşlara bir ücret ödemesi. açık konuşmak istiyorum TurkNet destek kaydından daha iyi hizmet aldım bu forumdan.
herşey için teşekkür ederim.

1 Beğeni

Ne diyelim insallah bu sorunlari orda yasamazsiniz ki ayni sorunlar olacaktir cunku ayni port uzeri hizmet alirsaniz bu sorunlar devam eder

Bu testi nasıl yaptınız?

hangi testi anlamadım

Bu kararı almanıza üzüldüm. Ama hayırlısı olsun gittiğiniz ISS de umarım sorunsuz sıkıntısız bir hizmet alırsınız :pray: Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim :hugs: Elimizden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyoruz. Tekrardan hayırlı olsun :hugs:

3 Beğeni

hat durumu, hat modu, veri hızı yazan siyah arka planlı resim.

openwrt yazılımında kendisi topluyor bu verileri.