Hız düşüklüğünü bozup, komple interneti kestiler

Hız düşüklüğünden şikayet için arıza kaydı açtım. İlk günlere göre yaklaşık 20mbit hız farkı vardı.

İlk gün:

  • Paket kaybı olduğunu onayladılar.
  • İnternetim 16mbite düştü (60mbitten)

İkinci gün

  • İnternet kesildi.
  • Geri geldi, 90-100mbit gördüm.
  • Tekrar kesildi.

Üçüncü gün

  • Paket kaybını kabul ettikten sonra, telekom iç hatlarda problem var dedi.
  • TurkNet daha sonra DSL isigi yanmadigi icin tekrar telekoma yonlendirdi.
  • Telekom sahada problem olduğunu söyleyip başka ekibe yönlendirdi.
  • Başka ekip problemin yine bende olduğunu söyledi.

Dördüncü gün:

  • Tekrar telekoma yönlendirdiler.

Çözüm bulmak için uğraşmıyorlar. Hız yavaş diye şikayet ediyordum, internetim komple gitti. Şimdide gelmişler bana iç tesisatımda problem olduğunu söylüyorlar?

Bu yeni oyalama taktiği mi? Başkasının başına aynı mevzu geldi mi?

Durum OFFLINE
Fiziksel Durum (VAE) KAPALI
Santral YAYLA
Ip Adresi
Modem Buluşma Modem Buluşmuyor - VDSL

Şuan senin yaşadığın olayların başlangıcındayım. 2 gündür uğraşıyorum sadece 1 kez cevap alabildim. şuan 45 dakikadır internet bağlantım yok, bakalım neler olacak

Neyin oyalaması o kısmı anlamadım. Sizin de gördüğünüz üzere TurkNet telekom a yönlendirmeyi yapıyor TT ekiplerinden gelen cevabı size aktarıyor. Sorunu çözüp kaydı kapatmayı hangi şirket çalışanı istemez ki? Destek kaydınıza iş emri numarası verildi ise onu telekom arıza sorgulama sayfası üzerinden takip edebilirisiniz.

Telekom arıza kaydında arıza durumu “Kapalı” olarak geçiyor.

Telekom tarafında bir arıza oluştu, Telekom müşteriye topu atıp duruyor. Normal çalışan hattın bir günde “iç tesisat problemi” olmasının mümkün olmadığı çok bariz.

Buradaki sorun, TurkNet’in bunla ilgili güçlü bir adım atamıyor oluşu. O yüzden oyalanıyoruz.

Açık destek kaydınıza not olarak telekom a iletilen iş emri numarasını talep ediyorum şeklinde yazın.

Yazmasına yazsam da, ne yazıkki 24 saatte bir cevap yazıyorlar. O zamana kadar zaten bir güncelleme var ise, TT’nin sistemi otomatik yansıtıcak.

Ayrıca Telekom’un değil, TurkNet’in müşterisiyim. Bu tarz güncellemeleri TurkNet geçiyor olmalı, benim TürkTelekom’un peşinde koşmam/uğraşmam biraz saçma değil mi?

hocam modemin buluşmuyor yapman gereken tt ekibi gelince bina içindeki ankastreden hız alıp almadığını sormak eğer kutuya kadar internet geliyorsa ankastreden eve gelen kabloda sorun vardır doğru söylüyor tt ekibi

Bende onu söylüyorum zaten TurkNet’e. Bana TT ve TurkNet’ten birisinin geleceği tarih zaman için haber verin ki, birlikte bakalım diyorum. Ben elektrikçi çağırıp kontrol ettirsem, problem gözükmese kabul etmeyecekler.

100 mbps paketi kullaniyordum. 97 mbps hiz aliyordum. 1 haftadir hızım önce 85 mbps sonra 71 mbps düştü. Sorunu bildirip iyice allak bullak olmasini istemiyorum. 1 ay böyle devam :slight_smile:

Aynen öyle, ben resmen örneğim bu konuda :slight_smile:

Benim dediğim farklı bir şeydi. Neyse.

1 Beğeni

ayni dert bendede var 100 megwbit kullaniyodum 75 dusurduler suan net 65 67, megabit kullaniyorum

Ayni sekilde 100 mbps paket kullaniyordum modeme gelen atanabilir hiz 126.000 mbps idi ve hizim 99.996 mbps idi 1 gecede atanabilir hiz 82mbps ve 64mbps hiza dustum bunu TurkNet destekten yazsam simdi anlamayacaklar yada iyice bozacaklar onun icin sustum bekliyorum 2021 yili gelsin duzelme olmazsa turktelekoma dogru bir yolculuga cikacagiz gibi

bendede ayni sorun var gel.gorki oimdeki arkadaslar ya dalga geciyo yada hazir cvp veriyo bisi bildikkerini sanmiyorum 100 megabit kullaniyodum.diyoki hic.kullanmadiniz saka gibi :grin::grin:

1.5-2 aydır aynı problemi yaşıyorum, kısır döngü şeklinde tt ekibi- TurkNet ekibi karşılıklı paslaştılar en sonunda iç tesisat dediler, 2 gün önce TurkNet ekibi iç tesisatımı da yeniledi ama hala hızım düşüyor, bağlantım kopuyor, crc hatalarım peşimi bırakmıyor.

ne türk telekom, ne türknetin saha ekibi işini layığıyla yapmıyor maalesef.
iki tarafta işini layığıyla yapsa biz müşteriler böyle sorunlarla karşılaşmayız.

tamamiyle KISIR DÖNGÜ

Bugun uzun ugraslar sonucu TurkNet saha ekibini kontrole gonderdiler.

Sonuc, Telekom’un “Internette problem yok” diye kontrol yapan gorevlisi, yeni bir port acip, kabloyu oraya baglamamayi tercih etmis. 4 gundur internetimin olmamasi, Telekom gorevlisinin bu “KUCUK” detayi atlamis olmasi.

Portu bagladigimizda ise, hatta 16mbit geldigini gorduk. Yine Telekom’a yonlendirme yapildi.

Benzer sorun yasayan arkadaslara onerim, TurkNet’in saha ekibinin gelmesi, olur da problem sizdeyse 99TL bir bedeli var. Bu riski goze alarak, internetinizde gercekten problemin ne oldugunu TurkNet yetkilisinden ogrenmek. Telekom bu konuda pek umursamiyor anlasilan.

Keske TurkNet’in saha ekibi daha kalabalik olsaydi da, boyle problemlere aninda mudahale edebilseler. Boylece Telekom yuzunden musteri kaybetmezler.

1 Beğeni

Aynı birebir sorunu bende yaşıyorum tam 1 haftadır dsl yok. Vardı internet yoktu. Valla günlük 1 defa yazisiyoruz