Hız düşüklüğünden şikayet için arıza kaydı açtım. İlk günlere göre yaklaşık 20mbit hız farkı vardı.
İlk gün:
- Paket kaybı olduğunu onayladılar.
- İnternetim 16mbite düştü (60mbitten)
İkinci gün
- İnternet kesildi.
- Geri geldi, 90-100mbit gördüm.
- Tekrar kesildi.
Üçüncü gün
- Paket kaybını kabul ettikten sonra, telekom iç hatlarda problem var dedi.
- Turknet daha sonra DSL isigi yanmadigi icin tekrar telekoma yonlendirdi.
- Telekom sahada problem olduğunu söyleyip başka ekibe yönlendirdi.
- Başka ekip problemin yine bende olduğunu söyledi.
Dördüncü gün:
- Tekrar telekoma yönlendirdiler.
Çözüm bulmak için uğraşmıyorlar. Hız yavaş diye şikayet ediyordum, internetim komple gitti. Şimdide gelmişler bana iç tesisatımda problem olduğunu söylüyorlar?
Bu yeni oyalama taktiği mi? Başkasının başına aynı mevzu geldi mi?
Durum | OFFLINE |
---|---|
Fiziksel Durum (VAE) | KAPALI |
Santral | YAYLA |
Ip Adresi | |
Modem Buluşma | Modem Buluşmuyor - VDSL |