Her ay fazladan zorunlu 10tl ödemek zorundayım

Merhabalar dostlarım 6 aydan uzunnsüre türknetliyim ama çilem 6 aydan uzundur. TurkNet 'e geçerken Yalın internet sadece 100 TL diye anlaşıp girdik ve başka fiyat ödemeyecğim söylendi ilk başlarda memnundum bir süre geçti ve hani telefon kullanmak istiyorum diye kayıtta açmadım ama niyeyse faturama 10tl ek ev telefonu yansıdı bunu istemediğimi söyledim ve Yalın İnternet e geçişin kapalı olduğu geldiğinde size bilgilendirme yaparız dediler ama aylardır yok aylardır 10 TL faturaya yansıyor bu olay ilk olduğunda 2 müşteri hizmetleri ile konuştum ikiside dedi ki her ay fatura düşmeden destek kaydı açın ve biz 10tllik indirim sağlayalım dediler(sürekli yapacaklarını söylediler) bu gün faturam geldi ve ben oluşturmayı unutmuşum bari bidahaki ay olsun diye indirim için kayıt açtım ama müşteri hizmetleri bana yapamayacağını söyledi aylardır olan şey yok onu geçtim Facebook gruplarında böyle bir dueum yaşayan olmadığını gördüm herkes 100 TL öderken ben fazla ödemek zorundayım ben buna ne yapmalıyım istemiyorum telefon felan bıktım lütfen yardım edin

Öyle bir uygulama olduğunu zannetmiyorum online işlemler üzerinden yalın internete geçiş yapılabiliyor ben online işlemlerden yapmıştım.

Yok aylardır beni oyalıyorlar yok Yalın İnternet geçiş kapalı o şu bu valla bıktım

@EFG konu ile ilgilenecektir yinede online işlemlerden paketler sekmesinden bir dene

1 Beğeni

Merhaba Talha Erdem Bey,

TurkNet online işlem merkezi üzerinden yalın internet destek talebi oluşturabilirsiniz. Yalın internet geçiş talebi oluşturduğunuz da sistem otomatik olarak diğer ay itibari ile 10 TL ücreti yansıtmamaktadır. Eğer ki bu talebi oluşturamıyorsanız her hangi bir başlık altında destek talebi oluşturup ilgili konu hakkında destek alabilirsiniz.

1 Beğeni

Aramıza hg iyi işler dilerim. :pray: @efeee bey

@EFG arkadaşıma ilettim . Elbet bi çözüm yolu bulunur.