Henüz Hizmet Alamadan Maruz Bırakıldığım Mağduriyetler Zinciri

Merhabalar,
06.01.2023 tarihinde farklı firmadaki aboneliğimi iptal edip büyük umutlar ile geçiş yaptığım TurkNet, henüz aboneliğim tam anlamıyla başlamadan bana mağduriyet üzerine mağduriyet yaşattı. 06.01.2023 tarihinde oluşturduğum aboneliğim güncel tarih ola 13.01.2023 itibariyle hala aktivasyon aşamasında ve henüz bırakın kullanmaya başlamayı kurulum randevusu dahi alabilmiş değilim. Son 7 gündür evimde internet erişimim yok, defalarca kez mobil uygulama üzerinden şikayet oluşturmama ve müşteri hizmetlerini aramama rağmen robotik kopyala yapıştır geri dönüşler haricinde elle tutulur hiçbir sonuca ulaşamadım. Türk Telekom yetkilileri gerekli altyapı işlemlerini sağlamış olmalarına rağmen TurkNet tarafında bu işlemin yapılmış olması inatla reddediliyor. İşin asıl acı ve komik kısmı henüz gelmedi dahi, yaklaşık 2 gün önce kendi ellerimle başvuru formunu doldurduğum ve kendi davet kodumu kullandığım bitişik evdeki komşum dün arandı, randevu verildi ve bugün kurulumu gerçekleşecek fakat bugün itibariyle 7 günü dolmuş olan ben kağıt üzerinde hala Türk Telekom yetkilisi bekliyorum… Müşteriye yapılan bu saygısızlık artık katlanılamaz ölçüye ulaşmış durumda. Hukuki danışmanlık yapıyorum, dolayısıyla işimi uzaktan ve internet üzerinden icra ediyorum fakat tarafıma yaşatılan bu mağduriyet sebebiyle tam 7 gündür çalışamıyorum. Bugün içinde de gerekli aksiyonlar alınıp geçmişte gerçekleştirilmesi gereken fakat deneyimlediğim kadarı ile müşterilerinize karşı takındığınız sorumsuzca tutumlar sebebiyle gerçekleştirilmeyen işlemler gerçekleştirilmez ise 16.01.2023 pazartesi günü itibariyle henüz hizmet alamadığım sözde aboneliğimi iptal edip ek olarak tarafıma yaşatılan mağduriyet kaynaklı olarak işimi icra etmekten alıkoyulmuş ve dolaylı olarak ekonomik zarara uğratılmış olmam sebebi ile aleyhinize hukuki bir mücadeleye başlayacağımı ayrıca sosyal medya kanalları üzerinde toplamında 738.000 takipçisi bulunan hesaplarım üzerinde firmanız tarafından şahsıma yaşatılan mağduriyetleri beyan edeceğimi ve yaşadığım olumsuzluklar kaydı ile takipçilerime firmanızdan hizmet almaları yönündeki teklifleri iki kez düşünmeleri yönünde tavsiye vereceğimi açık ve net bir şekilde beyan etmek istiyorum.
Saygılarımla…

1 Beğeni

Selamlar @kumsal, foruma hoş geldiniz :raised_hand: Başvurunuzun 07.01.2023 öğlen saatlerinde ulaştığını görüyorum. Aktivasyon süreci ortalama 6 iş günüdür. Bu süre zarfında tüm işlemleriniz tamamlanır. Fakat süreç yerel sağlayıcı ile ortak yürütüldüğünden çeşitli etkenlere bağlı olarak uzayabiliyor. Öncelikli olarak işlemlerinizin yapılması için ekiplere bilgi ilettim :handshake:

1 Beğeni

kardeş ben aralık 23de başvuru yaptım, ocak 19 için eve bağlayacak ekip randevu oluşturmuş arayıp sormasam haber bile vermiyceklermiş. TT netimi kullanmaya devam ediyorum, gigafiber kurulunca iptal ettireceğim. Koskoca apartmanın sahibi üst katımda, superonline sözleşme bitişinin son günü yaptı giga başvurusunu, 2 hafta bağlanmadı netsiz kaldı, TT geçti hemen. 1 ay pahalı fatura ödememek için çektiği çileye değdi mi? ben işsizim cayma bedeli bile umrumda değil. Anlatabildim mi?

Azcık sakin ol knk ya sabırlı ol ben gigayı 2 sen bekledim sen ne diyon

3 Beğeni

Neden sakin olacak ? bu çok büyük bir problem bu sorunu bende diger evime bağlatırken yaşadım ve sorunu kendim türk telekom yetklisini bularak kademe kademe çalışma iş emri kodlarını alarak türknetin yapması gerekeni kendim yaparak bağlattım yıl 2023 insanlar evine internet bağlatmak için 15 20 gün bekliyor bu normal mi ? neden sakin olacak bedava mı alıyor hizmeti ne alışmışsınız vur sırtına al lokmayı işine türkneti seviyoruz ama bu konularda son 2 yıldır inanılmaz düşüşte bu sorunlar yüzünden hali hazırda ki kullanıcılarda etkilenecek çünkü müşteri artmadıkça verilen hizmette ona oranla düşecek

1 Beğeni

Tekrar selamlar, telefon başvurunuz tamamlandı. İnternet başvurunuzun onayı için yerel sağlayıcıdan dönüş bekliyoruz :raised_hand:

Tüm prosedürlerin 2 ila 6 iş günü içinde tamamlanacağını beyan edip daha sonrasında bana bekleyerek geçirdiğim 10 takvim günü - 6 iş günü sonunda (6. İş gününün tamamlanmasına 1.30 saat kala) internet başvurumun daha yeni yapıldığını mı söylüyorsunuz yani?

Hayır, zaten yapılmış olan başvurunuz onay bekliyor. Biz hızlanması adına sürekli talebimizi yineliyoruz

TurkNet ana olarak bir sabit telefon hattı sağlayıcısı mıdır? yoksa bir internet hizmeti sağlayıcısı mıdır? sormak istiyorum size. Tam 10 gün önce bir İNTERNET sağlayıcısı olduğunu iddia eden tarafınız TurkNet şirketine İNTERNET aboneliği başvurusunda bulundum ve başvuru esnasında internet hizmetine “EK” olarak “Sabit telefon hattı istiyorum” seçeneğini işaretledim. Yapılan işlemler esnasında ana talebe “EK” olarak istenen bir hizmetin ana talebin önüne çekilmesi ve sözde bu ana değil ek hizmetin başvurusunun ve işlemlerinin ana hizmetten öncelikli bir şekilde işleme konulup tamamlanması ne kadar mantıklı? Takvim günü ile 10, iş günü ile 6 gündür bekliyorum, tam anlamıyla düne kadar tarafıma “6 iş günü henüz dolmadı, 6 iş günü içinde işlemleriniz tamamlanacak” denilirken bugün 16/01/2023 Saat 17.00 itibariyle hem başvuru hem sonrasında maksimum işlem süresi olarak taahhüt edilen 6 iş günü dolduktan birkaç saat sonra “İşleminiz 14/01/2023 tarihinde hata verdi, biz de baştan başvuru yaptık dolayısıyla 6 gün daha bekleyeceksiniz” söyleminde bulunmayı hangi akla hizmet ve daha ötesinde hangi hak ile kendinizde buluyorsunuz?

Yaptığım bir önceki şikayet talebinin akabinde 14/01/2023 tarihinde tarafınız müşteri hizmetleri tarafından aranarak, ardı ardına özür dilenerek ve sözde işlemlerimin hızlandırılarak öncelikli bir şekilde devam edeceğini iddia ederek benden bir önceki servis sağlayıcım tarafından iptal edilmeden önce haneme kayıtlı kullanılan sabit hattın numarasını talep ettiniz. Bu tarihten tam bir hafta önce ben halihazırda internet aboneliği başvurusunda bulunmuştum, bu konuşmanın ardından aktivasyon işlemi sırasında hata oluştuğu bildiriminden haberdar olduğumda aradığım müşteri hizmetleri temsilcisi bana kullanılmayan sabit telefon numarası kaynaklı bir hata oluştuğunu söyledi ve ben de halihazırda beyan ettiğim sabit hat numarasının iptal edilen eski numaram olduğunu hat numarasını beyan ederken belirttiğimi söyledim ve sonuç olarak hatanın düzeltildiği cevabını aldım. Bu cevabın üzerine bu hatanın prosedürü etkileyip sürecin başa sarmasına sebep olup olmayacağını sorduğumda “Hayır, başvurunuz kaldığı yerden devam edecek herhangi bir iptal veya başa sarma durumu yok” cevabını aldım ve bu cevap ses kaydı olarak da sisteminizde mevcut.

Şimdi ise tüm işlemlerin tamamlanacağını taahhüt ettiğiniz 6 iş gününün dolduğunu, yaşadığım mağduriyetin giderilmesi için ne yapılacağı sorusunu sorduğum zaman da “14/01/2023 Tarihinde başvurunuzda hata oluşmuş, dolayısıyla 14/01/2023 tarihi itibariyle işlemlerimin 2 ile 6 iş günü içinde tamamlanacağı” cevabını veriyorsunuz.

Tarafıma yaptığınız saygısızlık artık tahammül seviyesini aştı, yaşattığınız mağduriyetlerin giderilmesi yönünde de sözlü beyanlar haricinde hiçbir somut adım atılmadı, aksine dalga geçer gibi “6 gün daha beklemek zorundasınız” denilmeye çalışıldı.

Maruz kaldığım bu saygısızlık ve mağduriyet zincirinin ardı arkasının kesilmeyeceğine ikna olarak yarın (17/01/2023) itibari ile aleyhinize BTK ve THH’ne şikayet dilekçesi sunacağımın akabinde geçtiğimiz 11 takvim günü içerisinde tarafıma yaşattığınız maddi ve manevi zararın karşılığını tahsil etmek için de “28/10/2017” Tarihli ve 30224 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanmış "ELEKTRONİK HABERLEŞME SEKTÖRÜNE İLİŞKİN TÜKETİCİ HAKLARI YÖNETMELİĞİ"nin “ÜÇÜNCÜ BÖLÜM” Madde 8: (Fıkra 4); Madde 10 (Fıkra 1, fıkra 2, fıkra 3, fıkra 6); “DÖRDÜNCÜ BÖLÜM” Madde 11: (Fıkra 5, fıkra 6); Madde 12: (Fıkra 1, fıkra 8/b); Madde 13: (Fıkra 1); “ALTINCI BÖLÜM” Madde 24: (Fıkra 1); “YEDİNCİ BÖLÜM” Madde 25: (Fıkra 1) numaralı maddelerine dayanarak gerekli yargı mercilerine şikayet başvurusunda bulunacağımı tarafınıza açık bir şekilde tebliğ ve beyan ediyorum.