Hat Değerlerinin Yorumlanması

Çok güzel bir paylaşım teşekkürler :+1:

3 Beğeni

Konu çok güzel olmuş.Elinize sağlık.

1 Beğeni

Merhaba
Bu değerler nasıl acaba?

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 10.1 dB
output power upstream: 6.1 dbm
attenuation downstream: 19.9 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 8.5 dB
output power downstream: 13.1 dbm
attenuation upstream: 5.1 dB

1 Beğeni

Zayıflama yüksek iç tesisat ile ilgili sıkıntı olabilir mi? Altyapı Sorgusu sonucu ne çıkıyor farklı ISS lerin sitelerinden sorgulama yapabilir misiniz?

santrale uzaklığım yaklaşık 900m
bakır tel

1 Beğeni

Merhaba arkadaşlar hat değerlerim için yorum alabilir miyim şuan türktelekom kullanıyorum fakat TurkNet nakil başvurusu yaptım ne hız alırım tahmini

Diğer konu başlığında size cevap yazdım


Huawei modemde istatistikler böyle gözüküyor herhangi bir sıkıntı çeker miyim TurkNet 'e geçersem

Merhabalar, bir sıkıntı yaşamadan altyapınızın desteklediği maksimum hızlarla hizmetimizi kullanabilirsiniz.

1 Beğeni

TurkNet te 100mbps e kadar paketiniz hayırlı olsun der geçeriz :grinning:

1 Beğeni

Line Attenuation ile ilgili modem bağlantısında telefon kablosu kullanılıyorsa RJ11 ve kablonun büyük etkisi oluyor.

İnce ve teknik değerleri yazmayan markasız kablo ve kalitesiz RJ11 kullanımında Line Attenuation yükseliyor. Ev içinde duvardan soketli bağlantı yapılıyorsa en fazla 1 mt. kablo kullanmak lazım.

Soketteki metalin renginden az çok kalitesi anlaşılıyor. İkisi de piyasada satılan ürün. Sağdaki problem yaratmıyor.

1 Beğeni

Değerlerim nasıl? Normalden biraz kötü gibi geldi
Screenshot_20210710_173812

1 Beğeni

Merhaba, modeminizi kapatıp açın veya modeminizi resetelyin, tekrar kurulum yapın. Bir sorun var.

Şuan da Türkiye geneli bir arıza var.
:smiley:
Merak etmeyin TurkNet Network ekipleri çözüm bulur.

Teknik desteğin ~7 saatte geldiği noktaya geldik bu mesaj ile :confused:
Kapatıp açtım, sıfırladım ama değişen bir şey yok

Problem de yaklaşık 8 saat önce başladı:
Screenshot_20210710_174924

1 Beğeni

Komşumuzda internet var, Türkiye geneli değil gibi

2 Beğeni

Destek kaydı oluşturun. Çözülecektir.

Bir mesaj yukarıda oluşturduğum yazıyor >_>

1 Beğeni

Değil zaten. Arka plan da sorun var gibi. Temsilciye “Network ekiplerinin, hattımı incelemesini ve bu durumun çözümlemesini talep ediyorum” diye belirtin.

45 dakika sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.