Hat Değerlerim ve vdsl geçememem

4 5 gündür vdsl geçirmiyorlar nedense bununla ilgil hiç benimle iletişimede geçilmedi şuan adsl kullanıyorum vdsl geçiş talebini nerden iletebilirim hat değerleri şu şekildemodem2

Eğer üst paket seçeneği varsa Online işlemler üzerinden paket değişikliğini yapabilirsiniz.

Zaten şuan paketim 35mpbs ama gel gelelim aldigim adsl

Bu geçiş miydi yeni abonelik mi?

türknete yeni abone oldum daha önceden türk telekom kullanıyordum o hattı dondurduk ve türknete kendi adıma yeni abonelik başlattım

Kaydınıza bakan personelden atlak port kontrolü yapmasını isteyin.

bana port vermediler demi :smiley:

Diğer Telekom aboneliği dondurulmuş ama aktif değil mi?

türknete bağlanmadan önce aktifti hala aktifmidir bilmem
yukarıda belirttiğim fotoğraftaki hat değerleri nasıl acaba ?

Size dondurmuş olduğunuz port üzerinden hizmet vermiş olabilirler. Destek kaydınıza bunu da belirtin. VDSL porta geçiş talep edin.

1 haftadır talep ediyoruz zaten aralıklarla kaç 48 saat geçmesi lazım :d ?

Destek kaydınıza üstte dediğim notu yazın. Donmuş bir Telekom aboneliğinin olduğunu da yazın

tamam iletirim yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim oimde bu kadar hızlı olsa keşke

1 Beğeni

Keşke :hugs: (20 karakter)

3 gün sonra talebe geri dönüş sağladılar portta sorun olduğunu belirttiler öğlen 2de aramışlar işler yoğun olduğu için görmedim ne diyeceklerdi acaba bir bilgisi olan var mı

On-line da destek kaydı açıksa oraya yaz

yazdım zaten de 2 3 günde bir cevap verdikleri için sağlıklı bir iletişim olmuyor

Direk aramaları lazım.

yoğun olduğumu belirttim aramalarını söyledim ama aramazlar büyük ihtimalle benim öğrenmek istediğim aradıklarında ne diyeceklerdi