Harika Teknik Destek

Öncelikle Merhabalar
Evime gelen ekipten biri kablonuzdaki eki kaldıralım daha hızlı internet kulannırsınız diyerekten yaklaşık 30 cmlik ek kalbloyu cikartarak kablonun diger ucuna rj11 jak taktı ancak jakın çapı normale gore biraz daha küçük olduğu için modem yuvasının içinde hareket ediyor ve her hareket ettiğinde internetim kopuyor sık sık kopmalar yaşıyorum bu durumu arıza kaydı olarak bildirdiğimde bana arıza tespiti için ekip gondereyim diyor ve tespit için bile 108 tl fatura çıkarıyor bu benim hatam değil ekipleriniz gelip jakı değıştirdi ben niye ücret oduyorum diyorum. Bu zamanla olabilecek bir sey diyor ne yani ben jakı mı kemiriyorum ya da jak kendi kendine mi küçülüyor binama gigafiber kutusu takıldığı için konuyu uzatmadım zaten geciş yaparim diyerek ama o da aktif hâle gelmedi hâla lütfen sorunuma bir cozum bulun ya da artık aktif hale getirin

Bu gibi basit sorunları pensesi olduğu için kendim yaparım. Tabi 50-100tl arasında şu an o pense evinin yakınlarında elektrikçi varsa söyle ona gelsin yapsın 20-30tl alır tabi. Yerinde hizmet ücretlidir ne de olsa TurkNet’te ya da git hazırını al 10-20tlye

1 Beğeni

Dostum evet basit yapımı biliyorum ama bu sorun benden kaynaklanan bir sorun değil hali hazırda kullanıyordum zaten ancak bu benden kaynaklanan bir sey değil niye ben cozmek zorundayım anlatmak istedigimi anlamissindir umarim

1 Beğeni

Yaşadığınız mağduriyet için üzgünüm. Sizi anlıyorum ‘‘benlik değil problem gelsin ekip yapsın gitsin’’ diyorsunuz. Sizlik olmayan bir durum da bu serzenişte bulunmanız da gayet normal karşılıyorum. Fakat bu işlem çok ama çok basit bir işlem. Ekiplerin yoğunlukları olabiliyor. Hatta şuan bile sorun yaşadığınızı beyan etmişsiniz. Ekiplere bunu izah edip ve her oynadığın da kopma sorunu yaşıyorsunuz. Çevreniz de yakında herhangi bir elektrikciye kabloyu götürüp uç çaktırmanın bedeli 20 tl dahi tutmaz diye düşünüyorum. Yine de ben bu durumunuzu arka planda yetkili arkadaşıma aktaracağım.

2 Beğeni

Kabloyu goturursem yine ekli bir sekilde kullanmak durumunda kalacağım. Çozum oneriniz için tesekkur ederim. Ancak benim sinir olduğum şey müşteri hizmetleriyle konustugumda bu durumun bana mâl edilmesi ve arıza tespiti için bile ucret talep edilmesi işleyiş bu şekilde evet ama hoş değil

Ayrıca aşağıda gigafiber kutusu olmasa beklemeden gidip ben halledeceğim ancak bugun yarın aktifleşir umuduyla bekledim

1 Beğeni

Umarım en kısa süre de sorununuz çözülür ve gigafibere bir an önce kavuşursunuz :slight_smile:

1 Beğeni

Umarım :slight_smile: ilginiz için teşekkürler

1 Beğeni

Askerdeyken hattı yeni daireye nakil yaptırdım ve kabloyu ekleye ekleye bağlamışlar 3-4 ay sonra da internet kopma sorunları olunca talepte bulundum destekteki arkadaş sağolsun yardımcı oldu ücretsiz yeniden kablo çektirdim. Tabii kabloyu ben sağladım tekrar

1 Beğeni