GPON Sorunu alarm ışığı yanmıyor

17.09.2021 sabah 09:50 de turktelekomdan gelip modem kurulumunu yaptılar 1 saat içerisinde internet geldi saat 17:00 evden çıktım eve geldiğimde saat 19:00 du internete girmek istediğimde bağlanamadım lan ışığı yeşil yanıyor pon ışığı yanmıyor alarm ışığı kırmızı yanıyor power ışığı yeşil yanıyor du. gelir herhalde deyip önemsemedim ama gece saat ikiye kadar baktım ki hala aynı ve şuan saat 04:48 hala alarm ışığı kırmızı yanıyor ve internet yok

Merhaba, buradan “İnternete Bağlanamıyorum” destek kaydın açın, durumu belirtin.
FİBER Kablonuz da veya kablo soketin de problem olabilir.

evet destek kaydı açtım dün gece ama daha dün takıldı yeni kurulum yeni yapıldı nasıl bir sorun olabilir bir kaç saat giriş yaptık internete evden çıktım eve geldiğimde int yoktu

Alarm ışığı fiber buluşmadığında yanar. Bunun sebebi ise genelde çalışma nedeniyle fiber sinyalin kesilmesi, fiber kablonun kırılması veya fiber konektör hatası (gevşeme vs.) oluyor. Çalışma nedeniyle gitmesi ihtimali çok düşük oluyor. Destek kaydı oluşturun ekip gelip hattınızı inceleyecektir.

20 gün sadece gelip kurulum yapmalarını bekledim 20. günde geldiler kurdular bir kaç saat internete bağlandık sonra arıza alt komşuda milenicomdan aldı onun bağlantısı var benim yok ozaman kablolardan vs bu sorun destek kaydı oluşturdum güya aramışlar meşkulmuş telefonum. Kuruluma 20 günde gelen ekip arızaya kaç günde gelir çok merak ediyorum. Ama zaten birde gıbırneti deniyeyim belki o turktelekom ekiplerinle daha çabuk iletişim kurar

20 günde kuruluma gelmeleri gerçekten çok ilginç. FTTH altyapıda ben başuvu belgelerim ulaştığı gün geldi anında. İnternetimin toplam bağlantı süreci belgelerin kargosu dahil 3.5 gün sürmüştü.

Eğer binanızdaki kullanıcılar internete bağlanabiliyor siz bağlanamıyorsanız gpon’a giren sarı fiber kabloyu,yeşil konnektörü kontrol edin ve arıza kaydı bırakın. Bunun dışında sizin yapabileceğiniz pek bir şey yok.

evet tam 2 kez cimerden şikayette bulundum istanbul eyüp bulunduğum yer arıza kaydı bıraktım ama bu arada turknete güvenim hiç kalmadı

Belli bir noktadan sonra fiber ayrılır ve sizin dairenize özel olur. O kısımda bir sıkını olmuş olabilir. Belirttiğinize göre konnektör hatası. Gevşemiş olabilir. Yavaşça içeri doğru iki yanında tutarak ittirerek tam oturduğundan emin olun. BTK şikayeti oluşturmayı deneyin. Ayrıca müdürlüğe giderek sorunu anlatabilirsiniz ve ekipler hakkında şikayet bırakabilirsiniz.

2 Beğeni

bu gün sabah turktelekom ekibinden sorun çözüldü dönüştürücünün ye takılan kablonun ucundaki olan plastık kısımda sıkıntı varmış değiştirilir değiştirilmez geldi internet

2 Beğeni

Benimkide 10 gün sürmüştü yakın zamanda da router’im arızalandı kimse gelip gitmedi bir 10-12 gün kendi router’ımı kendim alıp problemimi çözdüm.

1 Beğeni