Piyalepaşa Mah. GigaFiber kopma ve bağlantı sorunları

8 Aydır TurkNet GigaFiber kullanıcısıyım. Ufak tefek ayda bir kez sms ile bilgilendirdikten sonra kesintiler oluyordu. Bunlara takılmıyorum. Ancak son 1 aydır -özellikle geceleri- gün içinde 20-30 dakika süren kesintiler yaşıyorum. Modemdeki internet ışığım kırmızıya dönüyor. İnternete ne wifi üzerinden ne de kablolu bağlanamıyorum. Müşteri hizmetleriyle görüşüp olasılıkları değerlendirdik.Modem arayüzünden kullanıcı adı ve şifresini resetleyip tekrar oluşturduk(çözülmedi). Saha ekibi gelip küçük cihazın fiber girişini değiştirdiler(çözülmedi). Editörlük yapıyorum anlık olarak uploada erişmem gerekiyor. Saha ekibi bölgede altyapı çalışmaları olabileceğini ve kesintiler çalışmalardan dolayı olabileceğini söyledi. Hiçbir şekilde hiç bir zaman net bir sebep verilmiyor kesintiler ile ilgili. 1-2 ay daha bu şekilde devam ederse sağlayıcıyı değiştirmek zorunda kalabilirim.
WhatsApp Image 2022-12-03 at 00.57.34

2 Beğeni

Bende de aynı sıkıntı vardı ve gerçekten çok sinir bozucuydu seni anlayabiliyorum.Normalde benim altyapım fttb gigafiber ve sürekli binadan daireye gelen cat6 da sıkıntı olabileceğini söylüyorlardı ancak öyle olmadığını test ederek kesinleştirmiştim. Çok ısrar ettikten ve aynı binada ve mahallede aynı anda bir sürü kişi destek kaydı açınca bölgesel bir sıkıntı olduğunu kesinleştirdiler ve bir çalışma yaptılar ardından sorun düzeldi. @alperenatici konuyu gördükten sonra elinden geleni yapacaktır.

1 Beğeni

Teşekkürler yanıtın için. Evet gerçekten çok sinir bozucu bir şey. Ve evet her aradığımda, şuanda bölgesel olarak bir kesinti var / sıkıntı var tarzı şeyler söylüyorlar. Bir süre daha devam ederse komşularla konuşacağız o zaman

1 Beğeni

Merhaba @Talhype, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Forum profilinizde müşteri numaranız yer almadığı için hizmet bilgilerinize ulaşamadım. Özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı yazar mısınız?

2 Beğeni

Selamlar @Talhype, kopma sorununuz genel arıza ile ilişkilendirildi. 58739805 numaralı kayıt üzerinden ekiplere durum iletildi. Ben de özel olarak takip ediyorum :heart_hands:

1 Beğeni

tamamdır teşekkürler

@alperenatici sorun hala devam ediyor özel ileti üzerinden daha ayrıntılı açıkladım size bir bakabilir misiniz

2 ay sıkıntısız kullanım ardından sorun bende de tekrardan başladı maalesef. @alperenatici eve gelen ekip bir sürü kişinin aynı sorunu yaşadığını, bölgesel bir sıkıntı olduğunu altyapının ftth olarak dönüştürülmesi gerektiğini söyledi ve boşa gelmiş oldular maalesef. Eve ekip yollamadan sadece altyapıda sıkıntı olduğunu bildirebilir misiniz? Boşa geliyorlar çünkü evde düzeltebilecekleri bir şey yok.

2 Beğeni

Tekrar selamlar @Talhype, arıza kaydınızı inceledim. Özel mesaj üzerinden dönüş yaptım, takip ediyorum :heart_hands:

2 Beğeni

Selamlar @Schwi, 58923484 numaralı kayıt üzerinden arızanın çözüldüğünü ilettiğinizi görüyorum. Problem devam ediyor ise kaydınız üzerinden bilgi verebilirsiniz. Ben de gereken adımları atacağım :raised_back_of_hand:

1 Beğeni

Sorun devam ediyor maalesef, destek kaydı yanıt vermediğim için otomatik kapatılmış.

1 Beğeni

Ben 1 gündür kesinti yaşamadım maşallah diyorum şimdilik…

Umarım bir an önce çözerler sizin sorununuzu da…

Tekrar selamlar @Schwi, yeni kayıt üzerinden süreç başladı :raised_back_of_hand: