Gigafiber teşekkür

Emeği geçen her çalışana çok teşekkür ederim sonunda bizde gigafiber lin olduk gerçekten bu hızla tüm Türkiye’ye fiber ağınızı getiriceginiz den şüphem yok tebrikler

5 Beğeni

İyi uçuşlar dilerim. Gigafiber hızında iyi gezmeler. :rocket::rocket::partying_face:

1 Beğeni

@Kursat.Kutukcu, nasıl sevindim anlatamam :smiling_face_with_three_hearts: Artık internete bağlanırken kemerleri takma zamanı geldiii :rocket: İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim :pray:

3 Beğeni

@Kursat.Kutukcu bir hız testi paylaşırmısın kendimi avutayım😊

Tabi ki ama gigabit destekli cihaz yok telefon bile kafayı yedi dondu eror verdi wifi şunu atım ama bu wifi ile telefon 300mbps desteklediği için böyle yoksa gayet iyi oldu kendim fiber kablomu çektim teknik ekibi de gayet beğendi yaptığım işçiliği

1 Beğeni

Sıkıntı yok ben 50 mbps kullanabiliyorum daha üstünü görmek yeterli bana belli saten 300 e takılmış hayırlı kullanımlar.

Teşekkür ederim buyurun gelin binada size ev tutalım birlikte olsun benimde internet ile işim çok yok öyle yayıncı vs olanlar için özellikle biçilmiş kaftan

2 Beğeni

Keske ama Hatay dan oraya gelmek biraz zor yinede teşekkür ederim teklifiniz için😊

1 Beğeni

@Kursat.Kutukcu hayırlı kullanımlar bende kullanıyorum gerçekten upload rakamları çok hoş.

Turknet’in veya başka operatörlerin daha fazla şehre yayılıp azıcık rekabeti güçlendirmesi umarım sizede Türknet olmasa bile başka operatörlerden düzgün hız almayı nasip eder.

50/50 olsa ne kadar güzel olurdu değil mi? Büyük ihtimal 50/8 gibi bir rakam kullanıyorsunuz ve salgın diye 8 veriyorlardı zaten, geçtiği gibi sizi 4 e çakıp akıllarında bir şeyi kurtarmış olacaklar. Su ya bu bitiyor hocam ne kadar az verirse o kadar iyi. Ben uzaktaki ailemle telefonla konuşurken onların videosu bulanık benimki net oluyor sonra sorsanız “uploadı ne yapacaksınız?”

Sözüm meclisten dışarı, ne kadar Turknet vermek istese de yerel altyapı sahiplerinin pek hoşuna gitmiyor.

Dipnot: 8 upload belki değişmiş olabilir, geçen yaz 4 e düşmüştü arıza kaydı açtığımda öyle bir cevap almıştım. Türknetliyim.

Tabiki sizi anlıyorum ben 15 16 senelik internet kullanıcısıyın ilk internetim bağlandığında 2 mbps download 0.5 mbps upload kullanıyordum o günlerden bu günlere tabi ki 50 mbps kullanmak ülke şartlarında bulunmaz nimet ama 15 senede 50 mbps hiç bişey dediğiniz gibi upload önemsenmiyor yani şuan Yunanistan da oturan arkadaşlar var en düşük internet 25 e 25 diyor yani anlamadığım telekom şu umursamaz tavrını bırakıp sadece hızlı bir biçimde fiber dönüşümüne yoğunlaşsa kendi açısından da çok daha iyi olacak çünkü fiber dsl hat gibi her zaman arıza veren bir sistem değil kendi işide kolaylaşacak ama telekom taşıma su ile değirmen çevirmeye çalışıyor.

1 Beğeni

Kanada’da arkadaşım var ve bana sormuştu ne bağlatsam diye. Dalga geçer gibi ilk iki fiyat arasında kalmış tabiki ikinciyi bağlattık (1 hafta falan oldu)


Amacım bu hızlar çok güzel hemen bizede gelsin uçalım değil, ilk tarifenin güzelliği. Sizin dediğiniz gibi simetrik en azından. VDSL altyapıdan 20 mbit upload bile veremeyecek haldeler sanki.

Bende eski internet kullanıcılarındanım, 56k Dial-up kullandım anlıyorum şu anki hızların ne büyük nimet olduğunu ama şükürcülük bizi hiçbir yere vardırmıyor maalesef. Şükür etseydik gigafiber gibi bir şey şuan kısıtlı olsa bile yoktu ve halen 2019’da kalkan AKN saçmalığı ile takılıyorduk. Geceleri 02-08 arası dosya indirmeye mahkumduk.

Galiba sonunda dönüşüme başladılar. Bakır fiyatları artınca :smiley:
Şimdi altyapı geniş, anında dönüşüm pek mümkün değil anlıyorum ama yeni apartmanlara bağlanmayan abonelikleri konularda gördükçe üzülüyorum. Hele ailemin apartmanında SOL olmasa fiber yok zaten. 20 gün bende port bekledim zamanında.

Umarım 5 yıl içinde buraya geri dönüp dalga geçerim. Uzun süredir kayıtlı duran bu linki buraya bırakmak istiyorum.

1 Beğeni

Türkiye’nin en düşük ping değerini ve en yüksek hızlarını veren TurkNet ile keyifli kullanımlar dilerim :hugs:

2 Beğeni

hayırlı olsun
bızede nasip olur belkı bırgun…
zaten yaparsa bu işi turknet yapar guvencındeyım
su ana kadar dıger iss lerde yuksek hız ıcin fıber dagıtmak ıcın bıle mucadele yok
aslında bırcok fırma var fakat rekaber yok nedense
ilk yapan kazanır her zaman
belkı bırgun bızım orlarada beklıeyelım -_-

1 Beğeni

Hayırlı olsun inşaEllah Güle. Güle sıkıntısız kullanin

1 Beğeni

hayırlı olsun güle güle kullan kardeşim darısı başıma… inşallah kablolu deneme şansın da olur

1 Beğeni

O yok işte PC vs yok

hayırlısı olsun artık denk gelirse

Hayırlı olsun keyifli kullanımlar dilerim :innocent:

böyle internetim olsun bartına yayın yaparız😃

Doğrudur benim işim olmadığı için yayın oyun vs sadece internet de film vs izlerim birde sosyal medya YouTube vs başka da işim olmuyor

1 Beğeni