Gigafiber Süreci düşük sinyal

19 Nisan’da kutu takıldı, aktivasyon süreci bu ay sonu tamamlanacak dediler Mayıs bitti Haziran ayına kaldı Haziran ayı bitince aktivasyon tamamlanacak dediler

1 Temmuzda aktivasyon tamamlandı hemen randevu aldım. 4 Temmuzda geldiler sinyal düşük yarın gelecekler dediler 14 Temmuz’da aradığımda bu ay sonuna kadar genel sorun var çözülecek deniyor. Yani en yakın Ağustos ayına tamamlanacak yine randevu alınacak Eylül ayında kullanmayı umut ediyorum tek dileğim taşınmadan gigafiberi deneyimlemek

Nisan ayında başlayan bir konu 5-6 ayda tamamlanmasını umuyorum.

Bilgilendirme amaçlı yazdım. Gigafiber bekleyenler için böyle bir konuda söz konusu.

Aynı valla bende bekliyorum banada senin gibi söylediler şubatta kutu takıldı aktif oldu fakat sinyal sorunu bendede çıktı hep genel cevaplar veriliyor bilgi yok yoğunlarmış nezaman yoğunluk biter belli değil

Merhabalar, endişelenmeyin. Sizin de mümkün olan en kısa sürede GigaFiber deneyimini tadıp bu deneyimi forum üzerinden paylaşacağınızı düşünüyorum. Tüm prosedür ve süreçler tamamlandığında iş sırası ve yoğunluğuna bağlı olarak aktivasyon gerçekleşir :innocent: :rocket:

1 Beğeni

Benim bir sorum olacak sokaktaki tüm arkadaşlarım bağlatttı kullanmaya başladı ilk talep eden ben oldum ama düşük sinyal dolayı 20 gündür bekliyorum. bana çekilen kabloda arkadaşlarım bağlattığı kutudan geliyor sorun benim binamdaki kutuda olabiliyor değil bir de şüpheci davranıyorum ama düşük sinyal durumu olmayabilir mi gelen kişinin yanlışından dolayı bekliyor olabilir miyim?

Özel mesaj üzerinden iletişime geçtim :raising_hand_man:

Güncelleme;
26 Temmuz hala gelen giden yok, düşük sinyal sorunu için destek kayıtları açıldı, Ekipler en kısa zamanda gelecek deniyor ancak gelen olmadı.

Hiç bir sorun olmadığı takdir de 1-2 günde sıfır bir abone çok hızlı bir şekilde kurulum yapılabiliyor.

Ancak bir sorun varsa sanırım yeni abone kadar hızlı bir aksiyon alınmıyor,
şuan süreçde düşük sinyal sorunu denildikten sonra 21 gün geçti henüz gelen kimse olmadı.

1 Beğeni

Merhaba, sizin için atılması gereken tüm adımları attığımdan emin olabilirsiniz. Sürecinizi yakından takip edip, mümkün olan en kısa sürede çözüme kavuşması için maksimum çabayı gösteriyorum :innocent:

Güncelleme;

Düşük sinyal sorunu tespit edildikten 26 gün sonra çözülmüştür. Henüz kuruluma gelen olmadı yni cozuldugunden tam emin değilim.

Müşteri hizmetleri sorunun çözülmesini ile kurulum aynı anda olacak demişti sanırım saha ekipleri ile satış arasında iletişimsizlik var.

Ve şunu farkettim eski üye olmak iyi bir sey degil yeni üyelere öncelik veriliyor hem iletişim hem de kurulum randevusu almak icin gunlerdir bekliyorum yeni abone olan arkadaslarim 2 günde kurulum tamamlandi.