Merhaba iyi günler, geçtiğimiz pazar günü ekipler GigaFiber kurulumu için binama geldi fakat altyapıda sinyal olmadığını söylediler, bu yüzden kurulum gerçekleşmedi. TurkNet ile iletişime geçtiğimde en kısa sürede çözmeye çalışacağız deniyor sürekli. Bu süreç ne kadar sürecek? Şuan taahüt bittiği halde başka bir firmanın internetini kullanmaya dolayısıyla yüksek fatura ödemeye mecbur durumdayım. Yardımcı olabilir misiniz?
Merhaba @Mucahitkoc
Adresinizi veya abone numaranızı @EFG bey’in özeline mesaj olarak yazdığınızda size bilgi verecektir.
Mesaj gönderme kısmını bulamadım bir türlü nerde acaba
Koyu renkli alperenatici kullanıcı adının üzerine tıkladığınızda bir mesaj gönder butonunu görmüyor musunuz?
Az önce gözükmüyordu şimdi gözüktü
@Mucahitkoc, ben bu durumu ilgili planlama ekiplerimize ilettim. Onlardan geri dönüş aldığım zaman bana göndermiş olduğunuz mesajınız üzerinden de buradan da size bilgi vereceğim. Beklemede kalın lütfen.
@Mucahitkoc, ekiplerimiz bugün binanıza gelerek yaşanılan sinyal sorununu gidermişler. İstediğiniz zaman bize geçiş işleminizi başlatabilirsiniz. Şimdiden kemerlerinizi bağlamayı unutmayın
Teşekkürler, yeniden kurulum randevusu için online işlemlerle iletişime geçeceğim birazdan
Bu süreçte yardıma ihtiyacınız olduğu zaman benimle özel mesaj üzerinden iletişime geçin lütfen.