GigaFiber Sinyal Sorumu

Merhaba iyi günler, geçtiğimiz pazar günü ekipler GigaFiber kurulumu için binama geldi fakat altyapıda sinyal olmadığını söylediler, bu yüzden kurulum gerçekleşmedi. TurkNet ile iletişime geçtiğimde en kısa sürede çözmeye çalışacağız deniyor sürekli. Bu süreç ne kadar sürecek? Şuan taahüt bittiği halde başka bir firmanın internetini kullanmaya dolayısıyla yüksek fatura ödemeye mecbur durumdayım. Yardımcı olabilir misiniz?

1 Beğeni

Merhaba @Mucahitkoc

Adresinizi veya abone numaranızı @EFG bey’in özeline mesaj olarak yazdığınızda size bilgi verecektir.

Mesaj gönderme kısmını bulamadım bir türlü nerde acaba

1 Beğeni

Koyu renkli EFG kullanıcı adının üzerine tıkladığınızda bir mesaj gönder butonunu görmüyor musunuz?

1 Beğeni

Az önce gözükmüyordu şimdi gözüktü

2 Beğeni

@Mucahitkoc, ben bu durumu ilgili planlama ekiplerimize ilettim. Onlardan geri dönüş aldığım zaman bana göndermiş olduğunuz mesajınız üzerinden de buradan da size bilgi vereceğim. Beklemede kalın lütfen.

2 Beğeni

@Mucahitkoc, ekiplerimiz bugün binanıza gelerek yaşanılan sinyal sorununu gidermişler. İstediğiniz zaman bize geçiş işleminizi başlatabilirsiniz. Şimdiden kemerlerinizi bağlamayı unutmayın :rocket:

1 Beğeni

Teşekkürler, yeniden kurulum randevusu için online işlemlerle iletişime geçeceğim birazdan

1 Beğeni

Bu süreçte yardıma ihtiyacınız olduğu zaman benimle özel mesaj üzerinden iletişime geçin lütfen.

1 Beğeni