87-110 Mbit Download 940 Mbit Upload alıyorum

Herkese merhaba,

ben bu işin içinden çıkamadım 2 hafta önce gigafibere geçtim geçtiğim günden beri VDSL interneti arar oldum. akşam gece internetin 11mbit lere mi düşmesi maksimum 200 mbit üzerini görememem mi… TurkNet in sürekli cat 6 kullanın kablolu kullanın Wifi 5 kullanın diyerek karşısında ki kişinin ne bilip bildiğini bilmeden yazan dünyadan habersiz online işlem destek ekibi mi komedi yaşıyorum resmen. Turk Telekom altyapısını arar oldum. Openwrt li router aldım masraf edip yok yine aynı.

Özetle speedtest te maksimum 80-100 arada 11 mbit Download NPerf’de de 300 mbit maksimum download hızı gördüm ama ne hikmetse Upload her test sitesinde 937 -940 Mbit sabit :slight_smile: sonra TurkNet ekibi cat 6 kullanmanız gerek diyor işi bilmemeleri sebepli :slight_smile: ilk günden ONT - Router arası Cat 6 kullanıyorum. zaten uploada göre rahatlıkla 940 Mbit geçiyor kablolardan :slight_smile:

Şimdi dostlar sizce sorun ne olabilir bu TurkNet acaba kısıt mı koydu download hızıma yoksa saha dolabı firmware update mi lazım ne bileyim port hatası mı olabilir hiç başına bu iş gelip çözen var mıdır ? TurkNet’in ekibinin başına gelmediği belli :slight_smile:

Sadece sizdemi sorun var mahallede başkalarındada sorun varsa saha dolabındaki cihazı değiştirecekler.

Mahalleyi bilemiyorum ama apartmanda tek kullanan benim. Hala beceremediler bu işi

Mahallede arastir ayni sorun baskasında varmı eger yoksa bireyseldir.Varsa onlara bunu iletip direk saha dolabına müdahale edilir vede arıza süren kısalır.Buraya yaz konumunu , belki senin konumunda burayı takip eden birileri çıkar.

Selamlar @Marty01, forum profilinize tanımlı müşteri numarasından hizmetinizi incelediğimde yakın zamanda destek kaydı oluşturulmadığını görüyorum. İnternet Hız testi: Geniş bant bağlantınızı test edin - nPerf.com adresinden sorun yaşadığınız saatlerde kablolu olarak 15 dakika ara ile 3 hız testi gerçekleştirip buradan paylaşır mısınız?

2 Beğeni

@alperenatici profilime tekrar bakabilirsiniz, düzenledim müşteri no’yu çok sıkıldım artık 200 mbit download 940 mbit upload almaktan

1 Beğeni

Paylaştığınız müşteri numarasına ait hizmet üzerinde aktif bir destek kaydı bulunmuyor.

1 Beğeni

@alperenatici Destek kaydım var, Tekrar düzelttim müşteri no’yu kontrol edebilirsiniz. yaklaşık 4 haftadır Network çözecek göya bu sorunu, çok sıkıldım artık. Biraz önce modemin yanında direk yanında aldığım TurkNet’in verdiği Zyxel modemin 5G frekansından aldığım hız testini ekliyorum ek’e geceleri durumum çok daha kötü gündüz 11-200 mbit arası dalgalı gidip geliyor. Bin pişman oldum vdsl’i bıraktığıma. Kabloluda sonuç 200 mbit i nadir geçiyor.

Hizmetinize ulaştım. Endişelenmeyin, problem çözülecek. Takibini sağlıyorum

1 Beğeni

@alperenatici teşekkür ediyorum desteğiniz için.

@alperenatici tekrar selamlar, ne kadar zorlu bir durum varmış acaba siz bir kanıya varabildiniz mi ? Artık 1 ay olacak aynı performans sorunları mevcut. Evde cihaz yanında TurkNet saha ekiplerince testler yapıldı sonuç aynı çıktı. Eve gelen fiber kablo sinyali ölçüldü db seviyesi en üstlerde çıktı ancak belli ki saha dolabı problemi mevcut. Çok sıktı artık bu durum. Birde Iphone 12 de wifi5 testinin zyxel modemle 50 60 mbit e 200,300 mbit upload çıkması normal mi acaba ?

Zeytinburnu Sümer Mahallesinde genel bir sorun olduğu net belli.

@alperenatici merhaba sorunum devam ediyor ve 2 gündür destek kaydına online işlemlerden ulaşamıyorum. Destek kaydınız yoktur uyarıaı çıkıyor. Sizde merak etmeyin takibi de dediniz ancak kimse dönüş yapmıyor TurkNet tarafında 1 ay oldu problem çözülmedi.

Selamlar @Marty01, destek kaydı içerisinden tarafınızdan test beklendiğini görüyorum. Destek kaydına ulaşırken nasıl bir hata alıyorsunuz? Mobil uygulama ve gizli sekme üzerinden denemenizi rica ediyorum.

@alperenatici Böyle bir hata alıyorum. Yeni kayıt açmaya çalıştığımda da kaydını var diyor. Ne mobil ne de webden ulaşabiliyorum bu ekte ki hatayı alıyorum. Zaten hızda pozitif değişiklik olmadı Upload hızı 940 dan 680 lete düştü, geceleri sorunda devam ediyor. Kablolu 300 mbit zor alıyorum, kablosuz da rezil durumdayım.

15 dakika ara ile 3 defa kablosuz test gerçekleştirip buradan paylaşırsanız ekiplere iletebilirim.

5 görsel limiti olması sebepli bu da verdiğiniz modemden gelen 5G Wifi 3. testi @alperenatici @TurkNet

@alperenatici @TurkNet umarım sorunumun ne kadar sinir bozucu olduğunu bu 6 testte anlayıp artık benden test istemezsiniz. Sürekli test ediyoruz. Eve de ekip geldi test ettik ilk ay faturamıda ödedim bu iğrenç ve alamadığım hizmete. Ancak kimse bir saha dolabına test sizin tarafta yapmıyor diye anlıyorum. Ayrıca bir sorun varsa nasıl 1 ay da çözülemez, tiksindim artık bu durumdan. özellikle kablolu 3. Test Download ve Upload testlerinde ki farka bakın ! 4 Mbit e 240 TL ödüyorum ! Üstelik daha online işlemlerde bile destek kaydım görünmüyor !





Testler için teşekkür ederim. Ben de arka planda ekiplere bilgi ilettim.

1 Beğeni

@alperenatici destek kaydı hala görünmüyor. Akıbeti takip edemiyorum… Bu konuda bilgi ilettiniz mi acaba ?

Selamlar, sürecinizi network birimine ve devamında saha ekiplerine aktarmıştık. Saha ekipleri adresinizi ziyaret etti ve gereken ayarları yaptı. Şu anda probleminizin giderildiğini aktardığınızı görüyorum.