yaklasık 4 yıldır TurkNet vdsl musterisiyim gectigimiz günlerde tarafıma gigafibere gecis yapabilecegime dair mesaj geldi linke tıklayıp uygun tarihe randevu olusturdum ancak randevu günü ne arayan ne soran vardı. ekipler yogunsa, gelemeyecekse en azından musteriye haber verilmesi gerekiyor cünkü bunun icin evde bekliyoruz. forumlarda ufak bi araştırma yapmam sonrası bu kurulum randevusu problemini cogu kisinin yasadıgını 4-5 kez gelmediklerini okudum.
buradaki yetkili arkadaşlardan rica ediyorum tarafıma yeni bir randevu tarihi verilsin ve bu sefer lütfen aksamasın.
15 aralık itirabiye tarafıma gigafiber ekibi tarafından dönüş hala yapılmadı. müşteri hizmetleri tarafından her seferinde gigafiber ekibi donus saglayacak cevabı alıyorum ama sonuç alamıyorum. sanırım en kolayı mevcut aboneligimi iptal edip sıfırdan abonelik oluşturmak, yeni müşteri olunacagı icin hemen dönüş saglarlar.