Gigafiber hattında sinyal gelmeme sorunu

Merhaba 1 kasımda altyapımda 1000mbps alabileceğimi görünce TurkNet 'e abonelik için başvurdum. Ertesi gün gelen kurulum ekipleri sinyalin olmadığını başka bir ekibin ilgileneceğini söyledi. Bugün sabah saatlerinde arandım ve aktivasyon işlemlerinin tamamlandığını ve kuruluma gelebilecekleri söylendi. Bugün gelen kurulum ekipleri yine sinyalin olmadığını ve ilgileneceklerini söyledi. Süreç ne kadar daha uzayacak bilgi almak istiyorum.

Selamlar @furkantasci, forumumuza hoş geldiniz :raised_back_of_hand: Nasılsınız, umarım iyisinizdir. Forum profilinize eklediğiniz müşteri numarasından hizmetinize ulaştım. Arka planda gereken adımların atıldığını görüyorum. Ben de ekiplerden öncelik ve hassasiyet talep ediyorum. En kısa sürede GigaFiber ile uçuşa geçtiğinizi görmek bizi mutlu edecek. Bunun için gereken çabayı göstereceğiz :rocket:

@alperenatici Yanıtınız için teşekkürler. Kurulum sürecini olabildiğince hızlandıralım lütfen. Home office çalışıyorum ve iyi bir internet bağlantısı benim için önem arz ediyor.

Rica ederim, ekipler öncelik talep ettim :handshake:

@alperenatici merhaba konuyla ilgili bi gelişme yok mu ? Bugün itibari ile 10 gün oldu ve bir çözüme ulaşılamadı…

Selamlar, ekiplerle dün iletişime geçtim. Bilgi bekliyorum :raised_back_of_hand:

Tekrardan selamlar. Yaklaşık 14 gün oldu süreç başlayalı. Herhangi bir gelişme yok mu? En azından genel bir sorun mu öğrenme şansınız var mı?

Selamlar, yoğunluk nedeniyle ekiplerin bilgi aktarması zaman alabiliyor. Ben tekrar iletişime geçip öncelik ve bilgi talep ettim :raised_back_of_hand:

Alperen bey selamlar tekrardan. Destek kaydında da belirtiyorum ve aynı şekilde buradan da yardım talep ediyorum ama bir çözüme ulaşılmıyor gibi.

2 Beğeni

Selamlar, ekiplere durumun önceliğini birçok kez ilettim. GigaFiber süreçlerinin tamamında yaşanan talep ve yoğunluk nedeniyle süreler uzayabiliyor. Gereken adımların atıldığından emin olabilirsiniz :handshake:

2 Beğeni

@alperenatici Dün itibari ile kurulum gerçekleştirildi. Fakat sadece akşam 7 ye kadar kullanabildim. 7 den beri gpon cihazında los ışığı yanıyor ve internet erişimim yok.

Tekrar selamlar, ekiplerin adresinizi ziyaret etmesi adına öncelik talep edildi. En kısa sürede arızanız giderilecek.

1 Beğeni