25 Aralıkta türk.netten böyle bir mail aldım gigafiber altyapının çalışmasının tamamlandığını en kısa sürede beni 0212 703 45 45 numarasından arayıp geçişimi yapacaklarını söylüyorlardı.
Ancak neredeyse 6 ay geçti ve hala geçişim yapılmadı nerdeyse her ay yardım talebi oluşturdum ya kurulum aşamasında sıkıntı var en kısa sürede iletişime geçeceğiz denildi ya da iptal edip yeni abonelik almanız gerek dendi ama mailde iptal etmeme gerek olmadığını söylüyorlardı. Şimdi geçiş yapmam için ne yapmam gerek iptal etmek istemiyorum çünkü evde telefon hatları çekmiyor aramaları vb işlemleri vowifi dan hallediyoruz.
Fiber aboneliğe geçerken mevcut aboneliği iptal etmeniz gerekiyor diye biliyorum altyapı çalışması tamamlandı ise iptal edip gigafiber bağlantı başvurusu yapmanız gerekiyor Türk net altyapı sorgulamasında gigafiber gözüküyor mu şuan adresinizde
Öyle bir seçenek varsa yetkili arkadaşlar yardımcı olacaktır size ama vae fiber de öyle bir seçenek yok diye biliyorum bunda varsa @EFG yardımcı olur size