Gigafiber Düşük Sinyal Sonrası Süreç

Merhabalar herkese, binama geçen hafta bir TurkNet Gigafiber kutusu takıldı. Daha sonra TurkNet bana ulaştı ve randevu aldılar. Aktive için gelindi fakat düşük sinyal dedi gelen kişi. Bundan dolayı internet bağlantım sağlanamadı. 3 gündür falan sinyal bekliyorum. Birilerinin gelip sinyali düzelteceği söylendi ama TurkNet online işlemler destek kayıtlarım kısmında bir girdi görmedim bununla alakalı. Ben süreç hakkında bilgi almak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim
İyi forumlar

Merhaba @justnaggy, bana bölgenizi il,ilçe,mahalle ve sokak bilgisi olarak özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Ben durumunuzu sorgulayarak size bu konuda yardımcı olmaya çalışacağım.

2 Beğeni

Yahu kaç dakikadır arıyorum bir türlü özel mesajın nereden atılacağını bulamadım. profilinize girdiğimde zarf simgesi veya mesaj butonu yok. normalde forumlarda öyle işliyor. bayağı da araştırdım ama bulamadım

Sizin için özel mesaj oluşturuyorum foruma yeni katıldığınız için henüz açılmamış olabilir.

1 Beğeni

Mesajınızı aldım. İzninizle konuyu kapatıyorum.