Salı gunu kuruluma geldiler gelen ekip sinyal gelmediğini söyledi sonrasında turknetten arayıp biz ekip gonderdik lakin dönüşümünü daha yapılmadı dedi ekipten gelen abi 2-3 gün düzelir dedi acaba düzeldimi arayan edende olmadı @alperenatici
Merhabalar, probleminiz devam ediyor mu?
Cuma günü sorduğumda altyapınızda arıza var hafta sonundan sonra bilgilendiricez dendi ama herhangi bir yerden bilgi gelmedi , dün kutu kablolaması değişmiş belki geçiş bitmiştir ama arayıp randevu alan olmadı
Yeni yapılan kablonun bozuk olması garip, bana da 4 haziranda sinyal yok dediler 10 haziranda dışarıdan gelen kablo bozuk dediler. Hala değişecekler bekliyorum.
Garip benim dısarıdaki kablo değişti kutuya galiba yeni kablo çekildi oimden sordum ekiplerden gelen bilgiyi size aktaracağım dendi bekliyorum
Umarım senin sorunun çözülmüştür. Darısı da başımıza artık birde türk telekom ekiplerine laf söylerdik …
Umarım hocam inşallah sizinkide en kısa sürede çözüme kavuşur
Yanlış iscilik olunca suç kabloya atiliyor sabrin sonu selamet en azindan gigsfiber gelecek elinde sonunda bide o yonden bakin
Dün galiba dışarıdan gelen kablo yenilendi ve tekrardan kutuya bağlandı suan Oimdeki kayıtımda ekiplerden bilgi bekliyoruz 12 den beri ekip yönlendirme şansımız varmı?
Kayıt numaranızı benimle paylaşır mısınız Hasan Bey?
Türk Telekom’un çok fazla saha ekibi var. Bu konuda iyiler. Benim de gözlerim onları arıyor hep
Destek kaydı ise 53546915 bu hocam
Hocam bu bilgiyi neden istediniz merak ettim
Herhangi bir gelişme var mı hocam
Bu hafta içi bir daha randevu alıp kuruluma geliceklermiş sinyal sorunuza çözülmüş
Ben de randevu ve aktivasyon sürecinizi takip ediyorum
Daha arayan eden olmadı sadece dün kutudaki sinyal sorununu düzeltmek için 2 kişi geldi
Sinyal sorunu giderildikten sonra işlemleriniz tamamlanır Hasan Bey. Gereken hassasiyetin gösterildiğinden şüpheniz olmasın
Zaten kutuyu açıp işlemler yaptı gelen ekip yani sorunun çözüldüğünü düşünüyorum ben. bakalım ne olacak
Gelişmeleri özel mesaj üzerinden paylaşabilirsiniz. Süreç tamamlandığında konuyu çözüldü olarak işaretleyebilirsiniz.