Gigafiber de kablosuz hızım adsl seviyesinde

Kablosuz bağlantıda yaşadığım sorunlardan dolayı 1 hafta önce destek kaydı oluşturdum fakat tam 1 haftadır 2 tane müşteri temsilcisi sadece otomatik mesaj gönderiyorlar. Bu süreç boyunca ne aradılar ne sordular sadece her gün sabah 10 da müşteri temsilcisi ilettik geri dönüş bekliyoruz şeklinde bir oto mesaj yolluyor başka da bir şey yapmıyor. Modemle aynı odada olmamıza rağmen 5ghzda gigafiber kullanmamıza rağmen Max 50 mbps hız alıyoruz. 2.4ghz ise max 15 20 mbps civarlarında seyrediyor. Tüm telefonlardan denedik ve sonuç modem dibimizde olmamıza rağmen böyle. Üstelik yaşadığım tüm bu sorunların aynısı TurkNet 'e geçirdiğim kapı komşumda da var onlara da mahçup oluyorum. Buradan ilgilenebilecek TurkNet çalışanı veya moderatör varsa konuyu ilgili yerlere aktarmasını ve sorunumun çözümü için bir şeyler yapılmasını rica ediyorum. İlgili ekran görüntülerini de yüklemeye çalıştım.
Konuyla ilgili destek numaram 54296832


1 Beğeni

Testleri kablolu yapmanız gerekiyor.

Kabloluda sıkıntı yok zaten. Kablosuzda her zaman kayıp olur hızda düşüklük olur bu biliniyor ama %90lık bir kayıp dünyanın hiçbir internet sağlayıcısında yoktur

ShiftDelete in " en iyi kablosuz ayarlar" şeklinde bir makalesi var eğer modeminiz arızalı değil ise sorunsuz yüksek hız almanız gerekiyor. Kullandığınız cihazın mesh özelliği varsa onu kapatın öyle deneyin.

Kabloluda sıkıntı yoksa evinize tam hız geliyor demek ki internet sağlayıcıyla nasıl bir alaka kurduğunu anlamadım size verilen ücretsiz router’ın kablosuz performansını beğenmiyorsanız değiştirebilirsiniz diğer sağlayıcılar gibi router’ı değiştirmenizi engellemiyor TurkNet.

2 Beğeni

Aynı şekilde farklı gigafiber kullanıcıları kablosuzda çok daha iyi sonuçlar aldığım için internet sağlayıcısıyla alaka kurdum :smiley: modem değiştirip değiştirmeme konusunun verilen hizmetin zayıflığıyla bir bağlantısı yok. Verilen hizmet kablolu bir şekilde düzgün iletiliyor olabilir ama kablosuzda bu derece kalitesiz bir bağlantı varsa sorunu üst komşu ayşe teyzede değil internet sağlayıcısında arıcam. Bir önceki internet firması kablolu/kablosuz sabit 50 mbps pakette 50 mbps veriyorken gigafiber kullanıcısı olarak 30 mbps lerde gezmek saçmalığın daniskası.

Hem sana hem komşuya bozuk router denk gelme ihtimali az olduğu için binanızda wifi sinyalini bozan bir şey çalışıyor muhtemelen farklı kanallara geçiş yapıp deneyin.

1 Beğeni

Gerekirse wifi kanallarını tek tek deneyerek en çok kullandığınız yerde en yüksek hızı aldığınız kanala sabitleyin. Yine olmazsa modemle ilgili kayıt açın. Farklı kanallarda %50 den fazla hız değişikliği görebiliyorum. Bazılarında çok büyük farklar çıkmayabiliyor. Denemekte fayda var.

1 Beğeni

Wifi performansı ile ilgili onlarca parametre ver ve burada ISS en alakasız olanı.
Şuradaki bilgilere bakmanızı tavsiye ederim.

3 Beğeni

Merhabalar, konu içerisinden iletilen tavsiyeler probleminizi çözdü mü?

1 Beğeni