Gigafiber Çözülmeyen Hız Sorunu

tr1
tr2
tr3

Günlerdir, yani VDSL’den Gigafiber’e geçtiğimden günden beridir yaşadığım bir hız/performans düşüklüğü problemim var. En sonunda benden konunun Network Birimine aktarılabilmesi için TurkNet web sayfası üzerinde hız testi ekranında tam ekran görüntülerinin iletilmesi istendi 15’er dakika aralıkla alınmış olarak. (Ben kişisel bilgilerimi de içerdiğinden sadece hız testi sonuçlarını kırpıp koydum bu başlığa.) Bu ilettiğim görsellere rağmen sinyal seviyesinde sorun yok deyip destek kaydı kapatıldı.

Yeni CAT8 kablo üzerinden aldığım sonuçlar bunlar. Üstelik kablosuz bağlantılı cihazlarımda durum daha da içler acısı. Twitter’da video izleyemiyorum bile hani film/dizi izlemeyi geçtim. İki kere saha ekibi geldi sorun yok deyip gittiler düşük hızları görmelerine rağmen. Modem değişti yine sorun çözülmedi.

Ne yapacağım ben kafayı yemek üzereyim.

Selamlar @emreg, forum profilinize tanımlı müşteri numarası olmadığından hizmetinize ulaşamadım. Profilinize müşteri numarası ekledikten sonra bilgi verirseniz incelemek ve yardımcı olmak isterim :raised_back_of_hand:

Ekledim.

Kontrol sağladığımda WiFi optimizasyonu için güncelleme gerçekleştirildiğini görüyorum. Problem devam ediyor mu?

Maalesef. Kablolu kablosuz genel problem devam ediyor. Dün müşteri hizmetleriyle de görüştük aradılar artık yapacak bir şey kalmadığını söylediler. Sorunun kaynağı tespit edilemiyor.

Dns var mı pcde? Yoksa cloudflarenin dns adresini yapar mısın?

Ama kablosuz cihazlarda da var problem

Dns yanıt vermiyor gibime geliyor açıkçası…

Akşam geçtiğimde deneyeceğim ama Wi-Fi üzerinden bağlanan cihazlarda ne gibi etkisi olacaktır anlayamadım.

1 Beğeni

Hız testini speedtest üzerinden sunucu değiştirip denesene. Sunucuyu grid telekom ya da codit teknoloji olarak değişitirp test yap.