Günlerdir, yani VDSL’den Gigafiber’e geçtiğimden günden beridir yaşadığım bir hız/performans düşüklüğü problemim var. En sonunda benden konunun Network Birimine aktarılabilmesi için TurkNet web sayfası üzerinde hız testi ekranında tam ekran görüntülerinin iletilmesi istendi 15’er dakika aralıkla alınmış olarak. (Ben kişisel bilgilerimi de içerdiğinden sadece hız testi sonuçlarını kırpıp koydum bu başlığa.) Bu ilettiğim görsellere rağmen sinyal seviyesinde sorun yok deyip destek kaydı kapatıldı.
Yeni CAT8 kablo üzerinden aldığım sonuçlar bunlar. Üstelik kablosuz bağlantılı cihazlarımda durum daha da içler acısı. Twitter’da video izleyemiyorum bile hani film/dizi izlemeyi geçtim. İki kere saha ekibi geldi sorun yok deyip gittiler düşük hızları görmelerine rağmen. Modem değişti yine sorun çözülmedi.
Selamlar @emreg, forum profilinize tanımlı müşteri numarası olmadığından hizmetinize ulaşamadım. Profilinize müşteri numarası ekledikten sonra bilgi verirseniz incelemek ve yardımcı olmak isterim
Maalesef. Kablolu kablosuz genel problem devam ediyor. Dün müşteri hizmetleriyle de görüştük aradılar artık yapacak bir şey kalmadığını söylediler. Sorunun kaynağı tespit edilemiyor.