İki ay önce binama GigaFiber kutusu takıldı ama hala hizmet aktif olmuş değil destek kaydı oluşturunca da herhangi elle tutulur yanıt alamıyorum maalesef. Süreç hakkında bilgi almak istiyorum ya da yapabileceğim bir şey varsa bu durumda onu öğrenmek istiyorum.
Merhabalar, elle tutulur bir yanıt alamamanızın sebebi aktivasyon süreçlerinin birçok izin ve prosedüre bağlı olmasıdır. Bunlardan herhangi birinin aksaması halinde sizi yanlış bilgilendirmemek adına ortalama bir süre veremiyoruz. Mümkün olan en kısa sürede aktivasyonunuz tamamlanır
Alperen Bey, benzer durum benim için de geçerli. Ayrıca bulunduğum mahallede neredeyse her yere hat çekildi ama yan sokağımda oturan referansımla gelmiş kuzenimin sokağı atlandı. Onun etrafındaki sokaklarda dahi TurkNet hattı çekildi. Bu durumu kimse belirtmemiz gerekiyor? Ticket açıyoruz adresime fiber gelsin sayfasına yönlendiriyor.
Kuzenimin atlanmış olan sokağı konusunda ne yapmalıyız? Yan sokaklara dahi hat çekildi ve bölgede ekiplerinizi görmüyoruz. Unutulmuş olma ihtimalini düşünüyorum.
Yanıtınız için teşekkür ederim. Bir şey daha sormak istiyorum:
Ben kendi dairem için altyapı sorguladığımda (sizden aktif hizmet alıyorum) şöyle bir yanıt alıyorum:
“Adresinizde TurkNet internet hizmetleri için gerekli altyapı bulunmamaktadır”
Bunun sebebi nedir acaba uzun zamandır bu sıkıntı mevcut
Port sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Port tahsisi yerel sağlayıcı kontrolündedir. Yerel sağlayıcı bölge müdürlüğü ile görüşerek port talebinde bulunabilirsiniz