Sözde GigaFiberliyiz. Oyunlarda, ortamlarda dalga konusu olduk. GigaFiber kullanıp oyunlardan düşmemizden, ışınlanmamızdan dalga geçiliyor gülüyorlar
Biz ne yapalım daha doğrusu mağdur olan onlarca kişi olarak.
@alperenatici hala hiç bir gelişme, ilerleme, arayan soran yok. Sorun aynı devam ediyor. İnternet kullanılamaz halde. Bir akıl verir misin ben ne yapayım?
Ben dün akşam gigafiberi iptal edip kurtuldum derin bir oh çektim. Gigabit dedikleri internet geceleri 2 mbps görmüyor. Tamam arız vs sorun olabilir anlayış gösteriyoruz ama ne destek kaydındakiler ne buradaki yetkililer robot gibi cevaptan başka bir bildikleri yok. Çözüm olmayacaksa beklemeninde bir manası yok.
Tekrar selamlar, bölge özelinde ekipler en kısa sürede gereken aksiyonu alacak.
Belirsiz bir gelecek zaman ile konuşuyorsunuz Alperen bey. Herkes çalışıyor. Bekliyoruz zaten sabrediyoruz uzun zamandır. Ama müşteri hizmetleri de aynı şekilde, uzun uzun yazıyoruz hazır cevaplardan copy paste atıyorlar. Çözüme yönelik bir şey yok ki. Sadece ekipler çalışma yapacak çözülecek deniliyor. İcraatte hiç bir şey yok.
Türk Telekom altyapısından mı 100mbit pakete geçiş yapacaksınız? Ben de giga’dan ayrılmayı düşünüyorum tt altyapısı Hipernet veriyor adresime. Nasıl bir geçiş-değişiklik yapabilirim bir tavsiyeniz var mı? Diğer iss ler genel olarak 76mbps veriyor.
@alperenatici Adresime Gigafiber gelmeden önce de TurkNet 76mbps veriyordu adresime. Bu tt altyapısı üzerinden aldığım hız değeri mi ? giga’dan paket değişikliği yapabilir miyim?
Selamlar @Talhype, bu yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden alacağınız hız. Kampanyamı Değiştirmek İstiyorum - TurkNet TurkNet - Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz? bağlantısı üzerinden kayıt oluşturabilirsiniz.
43 gün oldu. Bu süre içinde çözüm için sadece modem değişimi sundular.
Merhaba bende Piyalepaşa da oturuyorum ve bağlantımda sürekli kopmalar yaşıyordum. Bugün hiç bağlanamıyorum internete sorunu ne zaman çözüme kavuşturucaksınız? Destek kaydını 1 ay oldu açalı ilgileniyoruz dan başka bir cevap verdiğiniz yok. Bütün işim internetle ve mobil veri kullanarak çözüyorum. Acaba ne zaman bilgisayarım mobil veriden kurtulacak?
Bugün ben de hiç bağlanamadım. İş çığırından çıktı
Arkadaşlar yetkililerin vermediği bilgiyi ben size vermek istiyorum Piyalepaşa’da Port 1 ve 2 için çalışmalar yapıldı ve sorun giderildi fakat diğer portlardaki kullanıcılarda sorun aynı şekilde devam etmekte. Umarım 1 ve 2 için yapılan çözüm diğer portlara da uygulanır. En kısa sürede çözüme ulaşmalı artık. Bu linkten her gün arıza raporlarını kontrol edin TurkNet Şeffaflık Raporu — Altyapı Çalışmaları, Hizmet Açılış ve Dönüş Süreleri Burada çalışma olduğu zaman düzelecektir büyük ihtimalle.
kaç gün daha sürücek bu zulüm acaba. Önceden türk mantığı kapat aç biraz geliyodu. Şimdi hiç gelmiyor.
Evet arkadaşlar zor durumda kalınca çıkarım yapmak zorunda da kalıyoruz Yetkililer haber vermese bile 1 ve 2. porta çalışma yapıp düzelttiler
Acaba tüm piyalepaşayı düzeltebilmek için daha kaç portta düzenleme yapmaları gerekiyor
Düzgünce bir ekip yollasalar bir kaç gecede çözülebilecek bir şey
Kesinlikle katılıyorum. Ya gönderdikleri ekip işi sallıyor yada işi bilmiyor. Yani çokta zor olan bişey olduğunu düşünmüyorum. Sorun olt cihazında muhtemelen. tüm piyalepaşayı etkiliyor. olt cihazından eve gelene kadar olan yapıda sorun yok gibi. Ancak akşam yoğunluğun başladığı saatlerde internete erişim mümkün değil. Ekip gelip evdeki değerleri kontrol etse sorunu bulur. Online işlem merkezinden tek verdikleri cevap ilgileniyoruz. İlgilensinler bakalım sabırla bekliyoruz.
Benim bugün çözüldü sorunum 2 aydan sonra rahat bir nefes aldım
Benimde 2 gündür sorun yok internetim de. Maşallah diyelimde nazar değmesin. Heleşükür gfiberin keyfini çıkartmaya başladım