Gezgin internet başvuru yapamama

Mrb TurkNet abonesiyim ikinci adres olarak köy yerinde gezgin internet kullanmak için online uygulama üzerinden basvuru icin bütün bilgileri giriyorum ama ya bu uyarıyı alıyorum "Değerli müşterimiz girmiş olduğunuz bilgilerle eşleşen aktif bir aboneliğiniz bulunmaktadır.
Ya da zaten satış işleminiz bulunmakta şeklinde uyarı çıkıyor.
Destek ekibinin verdiği cevap bazen “evet başvurunuz gözüküyor sonuçlanmasını bekleyin” ya da tam tersi “böyle bir başvuru gözükmüyor sistemde” şeklinde cevaplar alıyorum. 11 gündür gezgin internet hizmetinden faydalanmaya çalışıyorum yardımcı olacak kimseyi bulamadım.

Merhabalar, özel mesaj üzerinden iletişime geçtim.

1 Beğeni

Malesef çözüme ulaşamadık. Dün itibariyle satış kayıtları gelmiş deniyor (bu arada surekli basvuru yapmaya calisiyorum yukarida hatayi veriyor) ama ben surekli yeni abonelik için aranıyorum gezgin internetle biz ilgilenmiyoruz diyorlar. 28 mayistan beri bu hizmetten faydalanmaya çalışıyorum. Aktif bir gezgin internet başvurum şu anda sistemde var mı? Bir sorun mu var adresimde varda bilmek istiyorum. Beklemekle çözülmeyecek çünkü 2 haftadir bekliyorum neredeyse.

Merhabalar, konuyu ilgili birime ilettim. Süreciniz ile alakalı inceleme sağlanıyor.

gezgin internet başvurusu bir türlü yapamadım ve destek kaydı bıraktım fakat bir hesaplama yaptım 2ay için gezgin interneti kullanırsam 139.90 tl den 2 ay 279.80 tl yapar, bunun üzerine 69.90tl gezgin internet ücreti buda 2 ay için 139,80 tl yapar birde 108tl bağlantı ücreti toplam 2 ay için ödenecek tutar 527,60 tl yapar peki ben asıl hesabımı 2 ay dondursam ve yeni hat açtırsam neler olacak 2 ay için 139,80 tl den 279,80tl eder 108 tl bağlantı ücretini ödedim diyelim toplam 387,80 tl ödeyip kapatırım eski hattımı tekrar açarım ve bu sayede 139,80 tl daha az ödemiş olurum birde arkadaşını getir kampanyasını kullanırsam 1 er ay bedava alsam daha düşük ödeme yapmış olurum bu kampanya faydasız bence

gezgin internet çok fazla yer değiştirenler için uygun benim gibi 2 ay yazlık kullananlar için uygun değil bu yüzden hizmetimi dondurup yeni hizmet başvurusu yaptım

Merhabalar, gezgin internet başvurusu sırasında nasıl bir sorun yaşadınız? Destek kayıt numaranızı benimle paylaşırsanız sevinirim.