Genel arıza ve destek kaydı açamama sorunu

Merhabalar direk konuya girmek istiyorum ben ve arkadaşımda 1.5 2 aydır genel arıza gözükmekte. Bugün arkadaşa direkten gelen kablo rüzgardan kopmuş vaziyette. TurkNet Online İşlem Merkezi den genel arıza yüzünden destek kaydı açamıyoruz.

Bu arıza kaydı açamama durumuna bir düzenleme gelmesi lazım. Ben ipv6 ile sorun yaşıyorum arıza kaydı açılmıyor arkadaşın kablo kopuk arıza kaydı açılmıyor. Biz TurkNet e nasıl ulaşabiliriz sorması ayıp ?

Buradan dm ile, twitter, instagram, facebook …

1 Beğeni

Sizce saçma değil mi ? Arkadaşı TurkNet e ben geçirdim ben bu adamlara nasıl ulaşıcam diye bana yakınıyor :slight_smile:

Siz destek kaydı açabiliyorsanız abone no vereyim.

arayarak bırakabilir ben öyle bırakıyorum açılmayınca

Telefon ile de bölgeniz de genel arıza var diyor

3 Beğeni

Destek kaydı açabilseniz de bir şey değişmez. Genel arıza süresini bekletiyorlar ve o süre uzayabiliyor. TT’ye iş emri giremiyorlarmış genel arıza varken, bana denk geldi bir ara destek kaydım varken oradan biliyorum. Ayrıca ben o genel arızayı TT’ye de sormuştum sistemde göremiyorum ama doğrudur demişlerdi sizi etkilemese de bölgesel sorun oldu mu o yazı çıkıyormuş.

tarayıcıdan girince destek kaydı açma düğmesi var fakat uygulamada destek kaydı oluştur düğmesi yok
Ekran görüntüsü 2022-09-07 004336
sitede ise sadece ana sayfada gördüm bu düğmeyi. Ben de uygulamadan giriş yapacaksam statik ip istiyorum üzerinden destek kaydı açıyorum.

Sanırım çok yazıyorum :grin: yazmayacaksam neden burdayım?
Ekran görüntüsü 2022-09-07 005226
yazma sınırı kaç? dikkatli kullanayım.

1 Beğeni

Aslında genel arıza vs yok. Bölgede fiber dönüşüm yapıldığı için öyle gözüküyormuş. 1.5 2 ay oldu o yazı hala kalkmadı. Normal şartlarda sorunsuz kullanıyoruz

İçinde turk.net ihtiva eden konuları nedense birileri yavaşlatıyor. Bemde sordum nedenini ama yanıt alamadım. Hatta yavaşlayan konulardaki konu mağduriyet. Neyse…

Teknik destek-yardım merkezi-arıza sorguladan normal koşullarda arıza kaydı bırakılıyor. Fakat bölgesel arıza olduğu zaman farklı konularda dahi destek talebi açılmıyor

Selamlar @BLackOwL, bahsi geçen hizmete ait müşteri numarasını kişinin iznini alarak özel mesaj üzerinden iletirseniz yardımcı olmak isterim :raising_hand_man:

1 Beğeni

Özelden döndüm :slight_smile:

Hocam aynı sorun bende de var. 2 haftadır bitmek bilmeyen bir arıza bitiş tarihi de yazmıyor. Şuradan destek kaydı açabildim:

Bu sabah biz de şans eseri açabildik kayıt. Ama saçma bulduğum durum şu bizim bölgede genel bir arıza yok. Fiber dönüşüm olduğu için genel arıza gözüküyor benim neredeyse 2 ay olacak bu bildirim gitmiyor. Ben farklı bir konuda arıza yaşadığım zaman sağa sola yazıp sürekli insanları rahatsız edemem ki.

1 Beğeni

Twitter dan sıkıştırma ve köy muhtarının türk telekom alt yapı ekibini araması ile bu sabah telekom ekibi direğin başına gelmiş. iki direk arası için proje çizilmesi gerek demiş gitmiş

resim
güle güle kullanın

2 Beğeni

ahaha elektrik direği olmuş bu

Haahahhahahahahahaha :joy::joy::joy::joy:

1 Beğeni

Tt Kankim aradı 5 gün içinde onarılacağını söylediler

1 Beğeni

1 dk 13 sn de :clap::clap:

1 Beğeni