Genel arıza bahanesi

27.03 tarihinde başlayan kesinti problemim için arza kaydı açtım. Bana genel bir arıza olduğunu söylediler. Sonra saat verdiler önce 3 sonra beş sonra 1 gün süre verdiler. Fakat verdikleri süre bitti giderilmeye çalışılıyor diyorlar. Santral mesafesi 400 m gidip görüştüm herhangi bir bakım çalışması yok binanızdakileri internet kullanıyor cevabını aldım. Türk telekomu aradım genel arıza tok superonline aradım oda aynı cevabı verdi. Bu gün itibariyle 3 gündür sadece bana bölgesel arıza var deniliyor. Bu süreçte ne yapmam gerekli?

Merhaba, profilinize abone numarasını ekler misiniz.

02128611802 dün yaşanan olay aynen şöyle oldu. Temsilci aradı. Arıznın devam ettiği ve 1 gün daha süreceğini iletti. Kendisine internet değeelerimi ölçmesini istedim. Ölçtü evet internetiniz gelmiş dedi. Anlamadığım bi yerde sorun var ama nerde. Şu an itibariyle internetim yine gitti.

1 Beğeni

Ölçtüğünde geldi sonra yine mi gitti

Selamlar @Oskgvn, hizmetiniz 45 dakikayı aşkın süredir aktif görünüyor. Kullanamadığınız günlerin tutarı faturanıza indirim olarak yansıtıldı.

Sorun o değil. Genel arıza denildi fakat ne santral nede diğer servis sağlayıcılarınds birşey yok?

Bu fğn yine bi 30 dakikalık kesinti oldu

Türk telekom altyapısı kullanıyorsan bölgelere turk telekom bakıyor ve bölgede genel arıza var denildi banada 11 günde gelip interneti anca yaptılar gecikmeler yaşanabiliyor