Geforce Now Hız ve Paket Kaybı

Bilgileri resimler dahilinde gönderdim.İnşallah bi çözüm bulursunuz çünkü 3 aylık paketi aldım bu yuzden boşa gitmesini istemiyorum.
Statik ip ye bile sırf faydası olur diye geçtim
Can sıkıcı bi olay cidden

Sorun yaşayan arkadaşlar akşam tekrar Eu Central 3 sunucusunu seçerek test edebilir misiniz? Sonuçları benimle yine özel mesaj üzerinden paylaşmanızı rica edeceğim.

1 Beğeni

Durum aynen devam…

3 Beğeni

Merhabalar yaklaşık bir aydır bu sıkıntıyı ben de çekmekteyim. 75 mbps internete sahibim ve bir yıldır geforce now kullanıcısıyım önceden gefocer now ı kendi izin verdiği 50 mbps hızında rahatlıkla kullanabiliyordum. Artık ben de 14-16 mbps hızda ve yüksek paket kaybıyla karşıkarşıyayım. Bu konu hakkında arıza kaydı oluşturduğumda yaklaşık 2 haftalık bekleme sonucunda bir ağrıza bulunmadı ve fiziksel olarak kablo ve modem kontrol edin gibi bir cevap aldım. Saçma bir cevap tabiki. Acaba geforce now la iletişiminiz ne durumdadır bir ilerleme var mı? Bu sırada sıkıntı prime time la alakalı değil gün içinde her saatte yaşanıyor ve bu sıkıntı yaşanmadan önce genellikle eu southeast serverına atmaktaydı ama bu sıkıntı yaşandığından beri eu central 2-3 e atıyor. Bu sırada türkiyede bulunan geforce now sunucusuna bağlanırken böyle bir sorun yaşamıyorum.

2 Beğeni

sorun devammmmmm
selamlar benım sorunum hala halolmadı bende bıktım ve geforce turkıyede abonelık actım ama yıne sorunlar bıtmedı yıne yogun kara kaybı var ve oyun oynanmıyor ne yapmam gerekıyor


Arkadaşlar GFN’deki hız testini benle aynı semtte oturan Türk Telekom kullancısı bir arkadaşa yaptırdım. Adamın interneti 50 Mbps civarı olmasına rağmen onunda sonuçları 13-14 arası çıkıyor. Ülkemizdeki internet sağlayıcıları Geforce Now ile ortaya çıkacak olan yoğun veri trafiğini kaldıramayacaklarını düşündükleri için böyle bir yola başvurduklarını düşünüyorum. Özellikle Türknet ile alakalı bir problem değil kısacası.

1 Beğeni

benim bazen 30 mbps falan çıkıyor ama gecenin ilerleyen saatlerinde sadece. 75 mbps tanımlanmış net kullanıyorum 2 mbpsye falan düştüğünü görüyorum ve oyunda çamur gibi görüntü oluyor. 2 ay oldu gfn alalı 1080hd olarak keyfini ala ala daha oynayamadım. gece 3-4 olmadan hızı artmıyor maalesef

1 Beğeni