3 fatura dönemi boyunca ( düzenli faturalarımı ödediğim halde ) gecikme faizi altında kuruş miktar yansıtılmakta. 3 fatura dönemi boyunca kayıt açtırmama rağmen inceleme yapılıp düzelteceklerini söylemelerine rağmen bir sonraki ay yine gecikme faizi ödemekteyim. Sizlerde aynı problemi olan var mı.? Faturanızı kontrol etmenizi tavsiye ederim.
Merhaba,
Siz yeniden Fatura ile ilgili Online İşlemler Merkezi üzerinden destek kaydı oluşturun ardından bana destek kaydı numaranızı ve abone numaranızı iletiniz. Arka planda ilgili birime aktaracağım gerekli müdahale sağlanacaktır.
Destek kaydından cevap geldi,
İlginiz için teşekkür ederim.
Cevabı merak edenler için:
Rabia B.
Merhaba İsmail Bey,
Sizi aradım ancak ulaşamadım.Kontrol ettiğimde Ekim faturanıza 0,35 TL ,
Kasım faturanıza 0,26 TL ve Aralık faturanıza 0,13 TL gecikme ücreti yansıtıldığını gördüm.Ekim ayı yansıtılan hatalı 0,35 TL Kasım ayı faturanıza indirim olarak yansıtılmıştır.0,26 TL ve 0,13 TL toplam 0,39 TL mevcut faturanıza indirim olarak tanımladım.
Modem taksidi nedeni ile hatalı olarak gecikme ücreti yansıtılmaktadır.Konuyu fatura ekibine ilettim.Düzeltme yapıldıktan sonra bilgi aktaracağım.