Geceleri internet sorunu

geceleri bölgemde internet aşırı derecede yavaşlıyor köyde olmama rahmen vdsl bağlantı var gece yarısı saat 2.00’dan sonra düzeliyor geceleri aşırı yavaş çok destek kaydı açtım saha ekipleri geldi sarı cihazıyla test etti 73mbit alıyorsun dedi gitti benzer sorunu olup çözebilen var mı ?

1 Beğeni

Merhaba, yavaşlığı yaşadığınız sitelere “Tracert” testi yapın, Temsilciye paylaşın.
Bazı Sayfalara Erişemiyorum


Hız sorununuz varsa sorun olduğu zamanlar kablolu ve arkaplan da hiç bir internet kullanan işlev kalmasın. Tracert ve Hız testlerini 15 dakika aralıklar ile yapın.
Hızım Düşük-Performans


Hat değerlerinizi paylaşır mısınız?

1 Beğeni


destek kaydım açık zaten

Sorun yaşadığınız ve yaşamadığınız saatlerin hat değerlerini de görebilir miyim?

  • Ethernet kablonuzu değiştirin.
  • LAN driverlerinizi kontrol edin.
  • 50mb pakete geçişinizi isteyin.
  • Hattınız da ek, dsl prizi ve splitter varsa kullanmayın/yenileyin. (YAK1)

ethernet kablom modemim yeni 50mbit paketimde de böyleydi zaten her şeyi denedim sorun yine aynı zaten attığım resim sorun yaşadığım saatte yapılmıştır

Keenetic modemse önizleme sürümüne geçerseniz sorununuz çözülecektir. İlk aldığımda ben de de sorun vardı.


Bir de bu şekilde ayarlamayı deneyin.

şimdi net iyi yarın akşam saatlerin dediğiniz sürüme geçip deneyeceğim ben yoğunluktan şüpheleniyorum

1 Beğeni

Ne alaka Hocam.

Adam bildiğiniz saturasyon sorunundan bahsediyor. Prime time da hızı düşüyor, gece 2 de saha dolabindaki yük azaldığı için hızı geri yükseliyor.

Buna modem sürümü ne yapsın…

Ben ilk aldığımda öyle bir sorun yaşamıştım. Önizleme sürümüne geçince sorunum çözülmüştür.

benim de düşüncem yoğunluktan ama genel olarak bu konuda çok şikayet var çözebilen var mı acaba bu sorunu

1 Beğeni

Hangi saatler arasında sorun yaşıyorsunuz?

gün içinde de yavaşlık mevcut ama en çok 20.00’dan sonra yaşanıyor hızım 75ten 5-10lara kadar düşüyor ve o arada sabit kalıyor ta ki gece yarısı 02.00 sularına kadar

Bulunduğunuz lokasyonda saturasyon sorunu olabilir. Destek kaydınıza Network ekibinin hattın takibini yapmasını talep ediyorum şeklinde yazın. Saturasyon sorunu yaşadığınızı da belirtin.

dediklerinizi ilettim

1 Beğeni

sorunum hala çözülemedi bu tarz sorunu çözebilen var mı