Garip kopma sorunu

3 gün önce başladı. internette kopma oluyordu 5 dakika ile 5sn arasında geri geliyordu. destek kaydımdan sonra türk telekom ekibi modem değişim yaptı, port değiştirdi, modemi direkt porta bağladı, kopmanın devam ettiğini sorunun eve gelen internetten dolayı (yani türknetten) olduğunu söylediler.hat değerlerini atamıyorum çünkü modemim (zte H298A V9) hat değerlerini göstermiyormuş abone numaram :1*****8 destek kaydı oluşturdum en son aldığım cevap Konuyu network birimimize ilettikleri oldu. başöğretmenlik sınavı için babam ders videosu izleyemiyor çok sıkıntılı bir süreç oldu yardım edebilir misiniz?

1 Beğeni

Merhaba, modeminizin arayüzüne giriş yapıp bizimle hat değerlerinizi (DSL) paylaşır mısınız?

kullandığım modem fiber hizmeti için kullanılıyor ve DSL girişi yok, yalnızca ev telefonu için çıkışı var Phone 1-2 şeklinde. Yani DSL bağlantı için hat değerleri için bir sekme de yok.

Fiberde dediğiniz gibi hat değerleri olmaz. Bağlantının kopması acaba forumda tartışılan PPPoE stopped hatası ile ilgili olabilir mi? Acaba sizde mi bu sorunu yaşıyorsunuz merak ettim. Uzun bir süredir kullanmıyorum o modemi tam hatırlayamıyorum ama sistem günlüğü gibi bir alan vardı sanki logların tutulduğu. Belki oradan sorunun ne olduğunu anlayabilirsiniz.

Arayüze baktığımda böyle bir yer maalesef yok biraz araştırma yapınca sadece İss’lerin görebildiği yazıyordu. Eğer sorun sizin dediğiniz şey ise çözümü var mı?

Muhtemelen ben root kullanıcısıyla girdiğimden görünüyordu. Pppoe ise forumda konusu var ama sorun iss kaynaklı olduğundan çözüldümü bilgim yok.

Merhabalar @ceyda7878, probleminiz 54744858 numaralı destek kaydı üzerinden network birimi tarafından takip ediliyor. İnceleme sonrasında gereken işlem sağlanır :wave:

Yeni kullanıcı adı ve şifre verildi. Modem resetlendi 24 saattir kopma yaşamıyorum sorunum çözüldü. Yardımcı olan herkese teşekkürler

1 Beğeni

Sorunun çözülmesine sevindim, keyifli kullanımlar dilerim :innocent:

1 Beğeni