Fiber100

15 ocak 2022 tarihinde fiber100 e geçiş için kayıt oluşturdum. Yaklaşık bir hafta sonra tt ekipleri geldi. Daireye kadar fiber çekilmemişti . Sadece kutu vardı. Kutudan daireye kablo çekimi için uygun yerleri göstermek için yöneticiyle görüştürdüm. Yönetici gelince bütün daireler için fiber çekmesini istedi. (Bunun benim başvurumu geciktireceğini o an öngöremedim) Onlarda merkezle görüştüler ve şubatın ilk haftası geleceklerini söylediler. Ama benim geleceklerine dair hiç umudum yok. Ekibi elimizden kaçırdık durduk yere.

1 Beğeni

Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne gidip bilgi alabilirsiniz ne aşamada olduğuna dair.

TurkNet müşterisiyim. Tt müşterisi değilim. Süreci Türknetin takip etmesi gerekmez mi

Buna istinaden cevap verdim. Farklı bir planlama yapılmış mıdır diye bilgi almak amaçlı. TurkNet ulusal altyapı sağlayıcısının altyapı durumlarını sizin hizmetinize engel teşkil etmiyor ise sorgulamaz diye düşünüyor. Varsa hizmeti veririz yoksa veremeyiz der geçerler :frowning:

TurkNet süreçle ilgilenmez mi demek istiyorsunuz. Ben türknetin böyle düşündüğünü zannetmiyorum. Şimdi mevcut kaydımın altına şuanki durumu yazdım. Gelecek cevaba göre hareket edeceğim. 4 yıldır TurkNet kullanıyorum umarım abonesi olarak kalmaya devam ederim.