Fiber ''seçtiğiniz lokasyonla ilgili bilgiye ulaşılamamıştır'' hatası

merhaba. 2 gün öncesine kadar altyapımda adsl olarak görünüyordu. türk telekom 2 ay önce çalışmalara başladı baya kazılar falan yapıldı en son baya kalın siyah kablo çektiler. beyaz bir Fİber kutusuna bağladılar. sonra çekip gittiler. şu an tüm altyapı sorgulama sitelerinde altyapı gözükmemekte. fiber kutsundan fan sesi geliyor. içinde her ne varsa çalışıyor yani. ama 2 aydır fiber olarak görünmüyor sizce altyapının bulunmaması fiber geleceğinin mi işareti? bu konuda türknetin yapabileceği bir şey var mı? şu an da TurkNet adsl kullanıyorum

Sistemde düzenleme yapılmamış olabilir, bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü ile iletişime geçerseniz kısa süre içerisinde sistem üzerinden ayarlanacaktır.

2 Beğeni

Dolap içerisindeki bağlantılar yapılmamıştır yani bir kaç hafta veya 1-2 ay beklemende fayda var. Benim bulunduğum lokasyonda da dolaplarda fanlar çalışıyordu fakat içlerini açıp kabloları bağlayınca otomatik olarak TurkNet alt yapı sorgulama sitesi güncellendi.

2 Beğeni

Siz ne kadar beklediniz? Beklediğiniz süre zarfında sizde de aynı şekilde altyapı yok diye mi görünüyordu?

Siz ne kadar beklediniz?

Dolaplar yerleştirildikten 4-5 ay sonra VDSL internete kavuştum.

Beklediğiniz süre zarfında sizde de aynı şekilde altyapı yok diye mi görünüyordu?

Beklediğim süre zarfında alt yapı yok şeklinde hata aldım ve 3-4 hafta sonra saha dolabında bağlantıları yapıp direkt olarak TurkNet’in web sitesi üzerinden sorgulama yaptım ve bana alabileceğim max hızı gösterdi bende paketimi değiştirdim.

Dolaplar yeni yerleştirildiyse 2-3 ay fakat ben 4-5 ay bekledim tam hatırlamıyorum fakat 4-5 ay olabilir.

Dolaplar yerleştirildikten sonra geldiler kapağın altındaki fiber kabloları ayarladılar ve aynı gün saha dolabındaki bağlantıları yaptılar.

Sabırlı olmakta fayda var diyebilirim, eminim dolapları bırakıp gitmemişlerdir.

3 Beğeni

Merhabalar, muhtemelen bulunduğunuz bölgenin altyapısı Fiber altyapıya çeviriyorlar. Bu sizin artınıza :slight_smile: Bu sebeple artık sistem üzerinden kontrol ettiğiniz zaman bakır kablolar iptal edildiği için altyapı yok hatası alabilirsiniz.

Arkadaşlarımın dediği gibi biraz beklemekte fayda var. TT planlı çalışma yaparak bölgenizde kurulan Fiber santralini aktif hale getirecek ve Fiber hat üzerinden hizmet almaya başlayacaksınız.

Eğer altyapı durumunuzu çok merak ederseniz bölgenizde bulunan TT bölge müdürlüğüne giderek mahalle altyapınız için detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

4 Beğeni