Fiber kurulum sorunu

Benimle aynı sorunu yaşamış olan ve çözümü olan var mı diye merak ediyorum.
Başka bir firmadan vdsl hizmeti alıyordum. Birden bire internet sinyali gitti dsl yanıyordu firma sinyalin olduğunu fakat modemde arıza olduğunu söyledi başka modemlerle denedim internet sinyali gelmiyordu akabinde Altyapımıza fiber geldiğini ve fibere geçiş yapmak isteyip istemediğimi sordular, kabul ettim. Günlerce türk telekom ekibi gelip gitti hep bir sorun buldular en sonunda Türk telekom sağlayıcı firmaya Eylül ayına kadar fiberi aktifleştiremeyeceklerini söylemişler bende vdsl’e geri dönmesini istedim ama mümkün olmadıgını söylediler buna istinaden TurkNet’e geçiş yapmak istedim geçişe izin vermediler sadece hizmeti iptal edebilir ve TurkNet 'e yeniden kurulum yaptırmalısınız dediler ne pahasına olursa olsun kabul ettim sanırım portu da kaybettim çünkü TurkNet 'te vdsl hizmeti alamayacağımı sadece fiber alabileceğimi söyledi. Halbuki vdsl modemimde halâ dsl ışığım yanıyor. Akabinde yine bir çok kez ekipler fiber bağlamak için geldi bir şey yapmadan gittiler. TurkNet ankastre uygun değil diyor tekrar başvuru yaptılar ama umudum yok.
Benimle aynı sorunu yaşayanlar oldu mu?
Güncel olarak sizlerle bina içi pano, ankastre fotoğraflarını paylaşıyorum. Henüz zemin kat ankastresine fiber kutudan kablolama yapmamışlar.



Merhaba, kontrol ettiğimde sabah sizinle yapılan görüşme sonrasında yerleşik operatöre öncelik için bilgi verilmiş. Oradan güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız🙏

Şuan vdslden bile hizmet alamiyo musunuz?Kabloları söküp götürmemişler aslında.Yani size eylüle kadar süre verildi fiber için ve vdsl de kullanmazsınız yani hiçbir şekilde internet hizmeti alamazsınız denildi.Bu durumda kanundaki maddelere göre sağlayıcı yükümlülüklerini yerine getirmediği için direkt ceza ödemeden taahhütünüz olsa bile yapılan indirimlerin de bedelini ödemeden iptal işlemi sağlandı mı?

Bu arada firmanın ismini açıkca burda söylüyorum. COMNET! Bu konuya rast gelecek olanlar dikkatle okusun ve bu sağlayıcı firmadan uzak dursun. Vdsl internet hizmeti alamadım modeme suç buldular 2 farklı modemle deneyip kanıt gönderdim bu sefer fiber gelmiş size fibere geçiş yaptıralım diye oyaladılar vdsl portumu kaybettirdiler 1 aydır internetsiz kaldım eğer macera seviyorsanız bol aksiyonlu günler bu firmada sizi bekliyor

Firmaya 12 aylık ödeme yapmıştım. Kalan kullanmadığım günler hesaplanarak bana para iadesi yapıp hizmeti iptal ettiler geçiş hakkı tanımadılar

1 Beğeni

Ben dediğiniz firmaya yeni geçtim hiçbir sıkıntı yok buradaki sıkıntı anladığım kadarıyla Türk Telekom çünkü onlara fiber geldiğini bildirmeseler comnet nereden bilecek size iyilik yapmak istemişler ama Telekom yine yapmış yapacağını Eylül’e ertelenmiş

Daha ilk günleriniz. Bende bir kaç ay sorunsuz kullandım ara ara can sıkıcı kesilmeler ve yavaşlamalar oluyordu tabi. İnternet sinyalim birden bire gitti dsl ışığım yanıyordu. Sorunu ilettiğimde müdahale etmek yerine hep aynı cümlelleri kullandılar modeminiz arızalı dediler gittim 2 adet modem getirip denedim yine internet sinyali gelmiyordu. Yapacağımız bir şey yok minvalinde cümleler kurdular. Ardından altyapınıza fiber gelmiş fibere geçiş yapalım dediler vdsl portumu tamamen kaybettim dsl sinyalim de gitti. O gün bugündür internetim yok. Şimdi anlıyor musun ucuz etin yahnisinin ne zaman başına dert açacağını.