dün türktelekomdan geldiler kurdular ama internete bağlanamıyor
TurkNet Online İşlemler Merkezi üzerinden Teknik & Destek - Arıza - İnternete Bağlanamıyorum bu adımları izleyerek destek kaydı oluşturun Net Uzman ekibi tarafından incelendikten sonra tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
10 lu ip almış cihaz
Ya pppoe id şifre yanlış
Ya da aktivasyon daha tamamlanmamış
Şu anda internetiniz bağlı gözüküyor herhangi bir sorun var mı?
Merhaba, modeminizin tarih ve saati yanlış gibi görünüyor yani tarih ve saati güncelleyip tekrardan internete bağlanmayı denermisiniz?
şimdi kaydı yolladım hala modemde internet yerinde kırmızı ışık yanıyor arayüze girincede internet kısmı bağlanıyor yazıp sonra bağlı değil yazıyor
Merhaba @Moris, ben size bu süreçte elimden geldiği kadar yardımcı olmaya ve destek olmaya çalışacağım. Müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız?
Bende de aynı sorun var. Geçiş oldu, 4 saattir internet yok.
şuan TurkNet 'te bi sıkıntı var sanırım uygulamaları da açamıyorum
GigaFiber evde var diye toplantıyı evde yaparız dedik mobil verimizden olduk dakka bir gol bir bakalım başka ne sürprizler bekliyor.
İnşallah düzelir hocam uzun zamandır bekliyodunuz geldi bu seferde kullanamıyosunuz stabiliteyi bi türlü tutturamadılar
Hala sorunum çözülmedi
benimde başıma böyle bir olay gelmişti oimden destek açın yada direk fiber destek hattını arayın 0(850) 288 10 10 bu numaradan arayıp halledebilirler sorununuzu
benim başıma gelen olayda bende 10lu ip alıyordum isp kullanıcı adı şifre değiştirdiler sorunum cözülmüştü fiber destek hattını arayın onlar size yardımcı olacaktır
oimde destek kaydım var zaten numarayıda denedim teleskreter meşgül veriyor
Eski destek kaydınızın numarasını da belirterek yeni kayıt açın bu sefer 24 saat dolmadan yeniden mesaj gönderin ki kayıt kapanmasın.
tamamdır onuda yolladım
Ben arkadaşlarıma bilgi verdim. Sizinle en kısa süre içerisinde bu durumunuz ile alakalı geri dönüş yapılacaktır. Konuyu takip ediyorum ben de…
peki efendim teşekkür ederim