Türktelekom ekipleri geldiler ve kablonun kopuk olduğunu bildirdiler. Site yönetimine iletin onlar çözecekler denildi. Site yönetimine bilgi verdim ve onlar da tüm hat çekim işlemlerini türktelekomun yaptığını ve tekrar başvurup biraz zorlamamı söylediler.
Bu durumda ne yapmalıyım? Acil yardımlarınızı bekliyorum.
Merhabalar, sorununuz ile alakalı öncelikle bir destek kaydı oluşturun. Daha sonra sizin oluşturacağınız kayıt üzerinden netuzman arkadaşlarım TT tarafına arıza iş emrinizi oluştursunlar. Dairenize gelen fiber kablonun onarımını ve yeni hat çekimini yapacaklardır.
Direkt olarak siteyi ilgilendiren bir durum değil çünkü dediğiniz gibi sadece sizde sorun varmış. Bireysel olduğu için bu işlemleri site yönetimi değil sizin gerçekleştirmeniz gerekiyor.
Online işlemlere giriş yapamıyorum, çünkü kurulum iptali girildi sisteme TT ekipleri tarafından. Bana durumu çözünce tekrar başvuruda bulunmam söylendi. Yani şuan aktif üye değilim ve arıza kaydı oluşturamıyorum. Bu durumda baştan abonelik başvurusunda bulunup daha sonra mı arıza kaydında bulunmalıyım?
Bence bir elektrikçi yardımıyla(fiber kablo bilen) veya TT’den tanıdık veya bulunduğunuz bölgedeki Türktelekom müdürlüğünün yönlendirebilecekleri biri varsa kablonu çektir. Çektirdikten sonra gelsinler kablonu bağlasınlar. Bulunduğun bölgedeki TT ekipleri sıkıntı yaratabiliyor. Her bölgenin ekibi bir değişik Bir tanıdığım 100-150 TL’ye yaptırmıştı.
Ben sizi kullanıcımızsınız zannetmiştim O zaman öncelikle tabii sizin evinize kadar gelen kablodaki sorununuzu çözmeniz gerekiyor. Direkt bölgenizde bulunan TT bölge müdürlüğüne giderek durumun izahını yapın. Onlar size çözüm yolu sunacaklardır.
Bence bu işlemleri de TurkNet’in saha ekiplerinden biri (Tekiz-Teknofix) yada başka bir firma tarafından yapılmalı. Kullanıcı mağdur duruma düşüyor bu şekilde. Fiber kablo hassas bir kablo.
O yöndende haklısınız. Bana bu durum biraz TT çalışanlarının keyfiyeti gibi geliyor. Zaten SAYE’de TT’nin istekleri arasında ev ve bina içi fiber sorumluluğundan kurtulmak vardı.