Twitter’dan TT genel müdürünün paylaşıma yazıp 2 binaya getirtmiştim daha etkili oluyor, hem kimseyle uğraşmıyorsun müşteri hizmetleriyle çözüyorsun işi.
Bizde işlem başladı sokaktan binaya bir kablo kanalı getirip bıraktılar ama devamı gelmedi bunun devamını getirmek için ne yapmak gerekir acaba
tt genel müdürün kullanıcı adı nedir ve binamıza fiber getirmemize yardımcı olurmusunuz mahallede fiber olduğunu biliyorum döşendi ve bir kaç binaya da gitti ama bizim binaya gelmediler
Bunun en saglikli bilgiyi yukarda belirtildigi gibi il TT mudurlugunden alabilirsiniz gerekirse imza toplayip basvurursaniz daha hizli surec olabilir. Uğrasmadan TT ceosuna yazmak icinde ismi Ümit Önal Twitter veya linkedin üzerinden ulasabilirsin.
Merhabalar, bulunmuş olduğunuz bölgenizde altyapı çalışmaları isteğinizi yine bölgenizde bulunan TT bölge müdürlüğüne giderek iletmeniz gerekiyor. En sağlıklı ve net cevap alacağınız yol bu
Bizimki sokak sanırım 3 5 apartman var bu arada bir kaç şey sorabilir miyim sana çok merak ettigim @BLackOwL
Şimdi bu fiber geldigin de mevcut fiber modeme şuan kulladıgım keenetic extra dsl baglayıp router olarak mı kullanmak daha mantıklı yoksa keenetic Modemi satıp hero almak mı daha mantıklı evim de sinyal ulaşmayan bir oda var şuan da mi ile sorunu çözüyorum hero nun kapsama alanı extra dsl le göre daha mı iyi ne yapmak lazım bu birinci soru
İkinci soru : fiber hattı eve kadar getirmediklerini dogalgaz saatinin orada bıraktıklarını varsayarsak kendimiz bir elektrikçi getirip mi kabloyu içeri alıcaz sende o süreç nasıl işledi
Üçüncü ve son soru
Fiber sistemde göründügü anda TurkNet 'e başvuru yaptıgımız da yeni kullanıcı statüsüne mi düşüyoruz hali hazırda haziran da başlayacak bir zam dönemi var biliyorsun ve ben 3.5cyıllık bir TurkNet kullanıcısıyım biraz uzun oldu kusura bakma fakat bu üç soruyu gerçekten merak ediyorum
Teşekkürler taze kan @BLackOwL
Bu süreci en yakın zamanda deneyimleyen @BLackOwL size cevap vermiş @Memoka. Benim ekstra diyebileceğim bir şey yok şu anlık.
Ama yardıma ve desteğe ihtiyaç duyduğunuz zaman bana ulaşın mutlaka.
Onun için biraz daha beklemen gerekiyor sanırım Hehehe
Keyfini çıkartmaya bak
Evet süper yorumlamış saolsun bilen ve deneyimi yeni geçirmiş birinden taze bilgi almanın faydası olacagını düşünmüştüm yanılmadım sizin nezlinizde teşekkür ediyorum kendisine @BLackOwL bir kaç gündür düşünüyordum bu soruları kafam da soru işareti kalmadı
Not. Herşey bir tarafa maddi kısmı da geçtim fibere geçişte yeni kullanıcı statüsüne geçmek çok ta hoş degil sanki 3.5 yıllık bir TurkNet li olarak
Çok teşekkür ediyorum
Kafamda soru işareti kalmadı diyebilirim gönül rahatlığıyla saolasın
Merhaba,
İlgili ekipten konuyu inceleyip sizinle iletişime geçmesini isteyeceğim.
Bunu yazdı iletişim numaramı vermedim linkedln üzerinden mi dönüş yapacaklar?
@furkansulek
O konuda bilgim yok linkedin den pek anlamiyorum. Üyelikten vs gorebiliyorlarsa bilemem. Siz işi garantiye almak adina dûzeltme diye başlik atarak sonuna telefon numaranizi da yazip tekrar atarsaniz daha iyi olur.
İletişim numaram diye mesaj yazdım görürse artık
@umitonaltr son paylaşıma yazarsan, müşteri hizmetleri numaranı alıp arıyor, durumu anlatıyorsun. Şansına talebi ya açıyorlar ya da müşterimiz değilsin deyip talep oluşturmuyorlar. Talep açılırsa aynı yöntemle ara ara yoklamalısın.
Dediğin gibi sanş işi @Axoy64 Uzun süredir vdsl kullanıyorum binamda fiber bulunmadığı için sokağımızda fiber var ve karşımdakı eski bina da bile fiber döşendi keşke bir gün binamiza gigafiber gelse de havaya uçarım kesin
Bölgenizdeki TT bölge müdürlüğüne girerek fiber altyapı talebinde bulundunuz mu? Çünkü anlatmış olduğunuz durumlara göre bölgenizde zaten fiber altyapı var. Sadece bu altyapıyı binanıza getirmeleri gerekiyor.