Merhaba arkadaşlar, binama fiber kabloları gelmişti fakat çok uzun süreden beri fiber kutusu takılmıyordu. Bugün fiber kutusu da takıldı binaya. Ancak türknetin alt yapı sorgulamasında gigafiber sorgulaması yaptığımda " Adresinizde boş port olmadığı için şu anda adresinizde internet hizmeti verilemiyor. Boş port olmaması bölgenizdeki kapasite yetersizliği nedeniyle oluşan bir sorundur ve herhangi bir zamanda giderilebilir. Fakat bunun için bir süre veremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz."
Böyle bir uyarı alıyorum. Sizce fibere geçmem ne kadar sürer?
Bu iletişim numaralarını arayarak bilgi alabilirsiniz
TurkNet Fiber satış ve başvuru takip hattı:
TurkNet Fiber müşteri destek hattı:
0(850) 288 10 10 — Şebeke içi ücretsiz
Aradım, konuyla ilgili numara verdiler fakat çalmadan kapanıyor numara
Bu numarayı aradığınız zaman ulaşamadınız mı?
hayır ulaştım mevcut aboneliğimin fibere dönüşümü için ilgili bir numara verdi fakat aradığım numara çalmadan kapanıyor. Verilen numara: 0212 703 45 45
Merhabalar, şu an aktif bir TurkNet aboneliğiniz var mı? Yoksa sıfırdan satış mı istiyorsunuz? İsterseniz bana GSM numaranızı özel mesaj üzerinden iletin. Ben bu konuda size yardımcı olmaya çalışayım.
Acaba nerede oturuyorsunuz?
İstanbul/küçükçekmece inönü mah.
Sultangazi / Cebeci için çalışmaların başlamasını bekliyoruz Acaba yakınlardamısınız diye merak ettim. Teşekkürler
Şimdiden hayırlı olsun
teşekkürler, daha bağlanmadı bakalım ne zaman geçiş olacak.