Merhabalar, TurkNet üzerinde 2 tane benim adıma, 5 tane de toplam ailem adına ve benim yönettiğim aboneliklerimiz var. Bu aboneliklerden 3 tanesi yakın bir zaman da Türk telekom firmasının altyapı çekmesiyle fibere geçmesi gerekiyordu. 3 daireye de daire içine kadar fiber kablo çekildi. 1 tanesine bizim baskımızla kısa sürede çekildi fakat aynı binada bulunmasına rağmen diğer bir aboneliğime yaklaşık 3 ay civarındadır fiber çekilmedi. Fakat o internet şuan da ananem kullandığı için o kadar önemsemedik. Vdsl hatta yeterliydi onun için.
Asıl probleme gelirsek ise yine hemen hemen 3-4 aydır bekleyen yazlığımızda bulunan internet. 3-4 ay önce kapımıza yine fiber kablo geldi fakat orada olmadığım için TurkNet e sadece destek talebi açıp ne durumda olduğumuzu yazın geldiğim de kurulmasını istediğimi söyledim. Şuan bizde fiber görünmüyor fakat sisteme işlenmemiş olabilir işlendiğinde kurulum yapılır olarak cevap aldım. Daha gitmeme en az 1-2 ay olduğu için önemsemedim. Fakat son 1 aydır yazlığımdayım. 1 aydır 10 kere yazdım en azından hala aynı şey söyleniyor. İnternet kullanan tüm komşularımız Türk telekom firmasını kullandıkları için fibere geçmiş. Hatta fibim.net diye 2. bir firma yine fiber hat çekmiş oda satıyor hatta ve hatta altyapı sorguladığımda TurkNet te de fiber görünüyor diğer firmalar yine fiber olduğunu gösteriyor. Fakat destek talebinden Ömer diye bir arkadaş sürekli aynı mesajı yolluyor hatta destek talebini cevap veremeyeceğim şekilde kapatıyor.
Verilen cevap;
“Adresiniz de fiber altyapınızın uygun olması durumun da geçiş işlemleriniz sağlanır. Fiber geçişi için ilgili birime iletişim bilgilerinizi tekrar paylaştım. Konu hakkın da sizinle iletişim kurup yardımcı olacaklar.”
**Şuana kadar kimse aramadı.
TurkNet müşteri hizmetlerini düzeltmediği sürece daha çok müşteri kaybeder. Beni kaybetti bile.