Fiber geçişinde ki yavaşlık ve dikkat almama

Merhabalar, TurkNet üzerinde 2 tane benim adıma, 5 tane de toplam ailem adına ve benim yönettiğim aboneliklerimiz var. Bu aboneliklerden 3 tanesi yakın bir zaman da Türk telekom firmasının altyapı çekmesiyle fibere geçmesi gerekiyordu. 3 daireye de daire içine kadar fiber kablo çekildi. 1 tanesine bizim baskımızla kısa sürede çekildi fakat aynı binada bulunmasına rağmen diğer bir aboneliğime yaklaşık 3 ay civarındadır fiber çekilmedi. Fakat o internet şuan da ananem kullandığı için o kadar önemsemedik. Vdsl hatta yeterliydi onun için.

Asıl probleme gelirsek ise yine hemen hemen 3-4 aydır bekleyen yazlığımızda bulunan internet. 3-4 ay önce kapımıza yine fiber kablo geldi fakat orada olmadığım için TurkNet e sadece destek talebi açıp ne durumda olduğumuzu yazın geldiğim de kurulmasını istediğimi söyledim. Şuan bizde fiber görünmüyor fakat sisteme işlenmemiş olabilir işlendiğinde kurulum yapılır olarak cevap aldım. Daha gitmeme en az 1-2 ay olduğu için önemsemedim. Fakat son 1 aydır yazlığımdayım. 1 aydır 10 kere yazdım en azından hala aynı şey söyleniyor. İnternet kullanan tüm komşularımız Türk telekom firmasını kullandıkları için fibere geçmiş. Hatta fibim.net diye 2. bir firma yine fiber hat çekmiş oda satıyor hatta ve hatta altyapı sorguladığımda TurkNet te de fiber görünüyor diğer firmalar yine fiber olduğunu gösteriyor. Fakat destek talebinden Ömer diye bir arkadaş sürekli aynı mesajı yolluyor hatta destek talebini cevap veremeyeceğim şekilde kapatıyor.
Verilen cevap;
“Adresiniz de fiber altyapınızın uygun olması durumun da geçiş işlemleriniz sağlanır. Fiber geçişi için ilgili birime iletişim bilgilerinizi tekrar paylaştım. Konu hakkın da sizinle iletişim kurup yardımcı olacaklar.”
**Şuana kadar kimse aramadı.

TurkNet müşteri hizmetlerini düzeltmediği sürece daha çok müşteri kaybeder. Beni kaybetti bile.

Merhabalar, belirttiğiniz destek kaydının numarasını benimle paylaşırsanız yardımcı olmak isterim :innocent:

1 Beğeni

Destek kaydı numarası: 52804560

Altyapının henüz aktif olmadığı belirtildi. Ortalama olarak 3 ay içerisinde altyapının aktif olması bekleniyor. Eylül ayında tekrar paket tarife değişikliği kaydı oluşturursanız fiber geçişiniz sağlanır :raising_hand_man:

Tam olarak sorun burada zaten. Aynı şeyi banada söylüyorlar fakat sizin alt yapı kontrol sitenizde fiber olarak görebiliyorum ben. Ayrıca dediğim gibi diğer tüm komşularım şuan fiber ile internet alıyorlar. Şuan binada vdsl olarak internet alan sadece ben varım. Ayrıca 3 aya vdsl diye bir hat olmayacak bu binada. Vdsl kablosunun geldiği direk yıkılacak.

Dilerseniz şu şekilde yapalım;
Kampanyamı Değiştirmek İstiyorum - TurkNet TurkNet - Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz? bağlantısı üzerinden destek kaydı oluşturup, kayıt numaranızı benimle paylaşır mısınız?

53837575 numarası ile oluşturdum.