Fiber Abonelik Geçişi Sonrası 4 Gündür IP Verilmemesi Sorunu

Merhaba,

Bulunduğum binada fiber altyapısı var, Superonline fiber bağlantımı iptal ettirmeden TurkNet abobeliğimi başlattım. Yaklaşık 4 gün önce TurkTelekom ekipleri dairemin içinde bulunan fiber kutusunu kendi kutuları ile değiştirdiler ve ZTE ZXHN H298A model modemi kurdular. Modem içersinde TurkNet tarafından sağlanan xxxxxx@turk.net kullanıcı adı ve şifre giriş işlemi tamamlandı. Kurulumdan itibaren modemde Güç ve WAN ışıkları yeşil yanıyor ancak Internet ışığı kırmızı yanıyor.

4 gündür internet bağlantım yok, destek talebi de açık duruyor. Bu bağlantıyı iş için kullanıyorum, eğer net bir çözümü yoksa acilen eski operatörüme dönüş yapmak zorundayım.

Yardımlarınızı rica ediyorum.

Teşekkürler.

Log görüntüsü

P0000-00-00T11:59:26 [Error] DHCPDISCOVER c0:b1:01:06:xx:xx ff:ff:ff:ff:ff:ff 0.0.0.0 255.255.255.255

Bildiğim kadarıyla otomatik kurulum yapılıyor modem içinde ancak bir terslik olmuş olabilir. İsterseniz kendiniz doğruluğunu tekrar bir kontrol edin.

Hat aktive edilmediği için e-devletten iptal edemiyorum, bu aşamada alternatif iptal yöntemi var mı?

Merhaba dostum, TurkNet’te fiberi tecrübe etmeni isterdim öncelikle üzüldüğümü belirtmek isterim. Ama maalesef son zamanlarda bu aktivasyon uzama işini hala çözemedi. En mantıklı ve hızlı olacak olan şu aşamada;

bu linkten 2.aşamayı denersen sorunsuz şekilde iptalin sağlanacaktır.

Sorun yaşamaman adına örnek anlatımı takip etmeni tavsiye ediyorum.

Merhaba, hizmetinizi iptal ettirmeden önce bana bir şans verin ben size yardımcı olmaya çalışayım. Özel mesaj üzerinden yaşadıpınız bu tecrübe ile birlikte müşteri numaranızı iletir misiniz?

1 Beğeni