Fi̇berde kopma sorunu

Turk telekom gelip arızaya bakmadan arizayı kapatmış. Bu konu hakkinda ne yapabilirim yardımcı olur musunuz?

Merhaba cihazlarınızın fotoğrafını çekip atar mısınız?

Fiberde kopma sorununa sizin yapabileceğiniz birşey yok. Tekrardan kayıt oluşturun.

sürekli internetim gidiyor 10 gün oldu bağlatalı stabil bir şekilde kullanamadım. Hergün aralıksız 5 6 tane mesaj atıyorum kayıt açıyorum ama sonuç yok

ont cihazının fotoğrafı?

Sadece bu cihaz var başka bir şey yok

Anladım binaya kadar fiber dairelere rj45 ile çıkıyor sanırım.

O kadar detaylı bilmiyorum ama internetimi hiçbir şekilde kullanamıyorum. Turk telekom arızaya bakmadan arıza kaydını kapatmış. Turknete defalarca yazıyorum kayıt açıyorum twitterden yazıyorum ama sorun çözülmüyor

rj45 soketi wan portuna bağlı değilmi ?

Bağlı prizden çıkan kablo hep modeme bağlı hiç çıkarmıyorum

RJ45 kafaları bazen oynama yapıp sorunlar çıkarabiliyor. Modem log dosyasından (Ör: Wan Disconnect) kabloda bir sorun varmı yokmu bu süre zarfında bunuda test etsen birşey kaybetmezsin. Benden tavsiye :slight_smile:

Nasıl yapabilirim ben tam bilmiyorum da

Kabloyu söküp tekrar takın demek istemiş sanırım

Kabloyumu söküp takmadım. Fişimi çıkarıp takmadım ne yaptıysam boş hiçbir şekilde düzelmedi. Bende hicbir şekilde internetimi kullanamıyorum. İlk bağlattığımda kopmalar oluyordu artık tamamıyla gitmeye başladı. Dünden beridir internet yok ama faturaya gelince tak tak ödüyoruz

Merhaba, müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden bu konuyu belirterek paylaşır mısınız? Size yardımcı olmaya çalışacağım.

1 Beğeni

Özelden Paylaştım…