Turk telekom gelip arızaya bakmadan arizayı kapatmış. Bu konu hakkinda ne yapabilirim yardımcı olur musunuz?
Merhaba cihazlarınızın fotoğrafını çekip atar mısınız?
Fiberde kopma sorununa sizin yapabileceğiniz birşey yok. Tekrardan kayıt oluşturun.
ont cihazının fotoğrafı?
Sadece bu cihaz var başka bir şey yok
Anladım binaya kadar fiber dairelere rj45 ile çıkıyor sanırım.
O kadar detaylı bilmiyorum ama internetimi hiçbir şekilde kullanamıyorum. Turk telekom arızaya bakmadan arıza kaydını kapatmış. TurkNet 'e defalarca yazıyorum kayıt açıyorum twitterden yazıyorum ama sorun çözülmüyor
rj45 soketi wan portuna bağlı değilmi ?
Bağlı prizden çıkan kablo hep modeme bağlı hiç çıkarmıyorum
RJ45 kafaları bazen oynama yapıp sorunlar çıkarabiliyor. Modem log dosyasından (Ör: Wan Disconnect) kabloda bir sorun varmı yokmu bu süre zarfında bunuda test etsen birşey kaybetmezsin. Benden tavsiye
Nasıl yapabilirim ben tam bilmiyorum da
Kabloyu söküp tekrar takın demek istemiş sanırım
Kabloyumu söküp takmadım. Fişimi çıkarıp takmadım ne yaptıysam boş hiçbir şekilde düzelmedi. Bende hicbir şekilde internetimi kullanamıyorum. İlk bağlattığımda kopmalar oluyordu artık tamamıyla gitmeye başladı. Dünden beridir internet yok ama faturaya gelince tak tak ödüyoruz
Merhaba, müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden bu konuyu belirterek paylaşır mısınız? Size yardımcı olmaya çalışacağım.
Özelden Paylaştım…