Fatura sorunu

Abonelik iptali yapıp sıfırdan x firmaya geçiş yaptım 12 gün önce,ama böyle fatura gözüküyor?
Nakil geçiş yaptırmadım sıfırdan geçtim.

Güncel fatura sorunu devam ediyor+++

Detaylarda ne yazıyor?

nereden bakacağız detaylara?

OIM, Fatura ödeme, Faturalarım yönergelerini takip ederek son faturanıza gelip detay gör’e basın.
image

Detay gör yok hemen öde yazısı var.

E-Devlet 'den sorgula bi adına fatura varmı. Sistemsel hatada olabilir.

Faturamı e-posta adresime gönder’e tıklayın mailde detayları açabilirsiniz.

1 Beğeni

Böyle gözüküyor bana gelen fatura 40 TL ama ben geçiş yapmadım bu ücret neden alınıyor anlamadım zaten 3 ay internet kullanamadım bağlantı yoktu.

Destek kaydı açın incelesinler düzeltirler ve son günü geçecek olursa ödeyin eğer bir yanlışlık varsa iade ederler

Bakın -36 alacağınız var.
Destek kaydı bırakın ve iban no iletin iadeniz yapılır.

E devlet üzerinde alacağım var olarak gözüküyor ama siteye giriyorum 39.66 fatura ödemesi var bu işten bir şey anlamadım :smiley:

Kayıda ss atın bunları incelesinler.

Cuma günü iban adresime ödeme yapılacakmış ayrıca fatura silinecekmiş iyi forumlar.

Sorun devam ediyor iban üzerinden ödeme alamadım ayrıca site üzerinde fatura gözüküyor…

hayır aranıp aranıp işlemlerinizin uzamış olduğundan dolayı üzgün olduğunu belirtip uzmanlara iletildiği söyleniyor ne hesabıma para yatıyor ne sitedeki fatura borcu gidiyor…

İyi ki TurkNet aboneliğimi sonlandırmışım şu rezilliğe bak 4 ay bu borç ve ödeme üzerine uğraşırım… destek kaydına artık kimler bakıyorsa taş devrinden 2 tane arkadaş koysan daha çabuk anlar işlemi yapar

Saygı çerçevesi içinde yorum yapın lütfen! Fatura adımında kayıt açın kontrol edilsin.

Zaten destek kaydı açık… 4 kere arandım devamlı üzgün olduklarını belirtiyorlar çözeceklerini söylüyorlar ama artık ümidimi kestim ayıp denilen bir şey var ben saygı görmüyorum ki göstereyim…

Ne yapmaları gerekiyor? Neden saygı görmüyorsunuz?