Yaklaşık 3-4 aydır turknetteyim. Engelli tarifenize gecisiniz sağlanmıştır diyor ve halen yüksek fatura ödüyorum. 1 TL dahi indirim sağlanamamıştır. Ayıptır yaziktir gunahtir.
İlginize teşekkür ederim, indirim sağlandi ödeme yaptım lakin TurkNet Online İşlem Merkezi de şimdide 21.5 TL borcunuz bulunmaktadır yazıyor. Ödeme noktasından sorgu yaptığımda gozukmuyor. Süreç bu şekilde mi devam ediyor acaba…!
Faturanın detayına baktığınız da o borç hakkında bir şey yazıyor mu?
Hayır yazmiuor TurkNet Online İşlem Merkezi deki ilk ana detay da gözüküyor borç detayda görünmüyor
Faturanın aslında ve fatura ödeme noktasının sorgusunda çıkmıyor ise TurkNet Online İşlem Merkezi de bilgilerin güncellemesi için Bir süre bekleyin.
Tüm Faturalar | Fatura Ödeme | Yapı Kredi bu adres üzerinden TurkNet i seçip abone numarası ile sorgulama yapın çıkmıyor ise borcunuz yok demektir.
Maalesef çıkıyor. 21.5 TL, daha öncesinden indirim saglandi dendi bugun ödeme yaptım sadece 81 TL çıktı ödedim başka yoktu. Bu ödemeyi yaptıktan 5 dakika sonra da bu 21.5 TL çıktı detay yok bise yok. Toplam 107 TL borcum vardı aradılar beni indirim saglandi dendi kalan 21.5 geri çıktı borç olarak. Oime yazdım cevap bekliyorum
Kalan ücreti de son ödeme tarihi gelmeden ödeyin eğer indirim bu mevcut fatura için de geçerli ise destek kaydı üzerinden bunun da düzeltmesini isteyin. Eğer bu faturada da indirim varsa bir sonraki faturanıza indirim olarak yansıtılır bu istediğiniz tutar. Eğer bir sonraki faturadan itibaren başlayacak ise maalesef bunu ödemeniz gerekiyor.
2017 den beri indirimli kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadan umarim sorununuz çözülmüştür.
Sorunu düzelttiler, kalan borç gözükmüyor artık tarifeye 4 ay çaba ve uğraşlar sonucu zor gectim
4 aydır çaba gösterdim sonunda oldu teşekkür ederim
Sorunun çözümüne sevindim. İyi günlerde kullanın.
55 dakika sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.