Durup dururken depresyona giren altyapımın desteklediği hız düşmüş (!)

Bugün güne başlarken hiçbir problem yoktu, internetim gayet iyiydi. Ek ücretle hızı yükseltilen VDSL 75 mbit’e kadar paketini kullanıyorum, tamı tamına 4 yıldır üst kullanıcı paketinden faydalanıyorum. Altyapım bugüne kadar 75mbit’i destekliyordu, üç aşağı beş yukarı 67-68mbit hızı görebiliyordum.
Yalnız öğlen vakitlerinde ilginç bir şekilde aniden hızım düştü, hız testlerinde 2-3 mbit’i gördüm. Bununla ilgili destek kaydı açtım. Destek hattından Uğur Bey yardımcı olacağını, ilgili ekiplere haber verildiğini söyledi. 16:30 sularında internet hızım normale döndü, 68 mbit almaya başladım.
Derken 18:00 gibi destek kaydında bir güncelleme gördüm, altyapımın desteklediği hız 24 mbit imiş, ekipler böyle söylemiş, hızım aniden 24 mbit’e düşürülmüş.

Biri bana bunun nasıl olabildiğini, olabileceğini açıklayabilir mi lütfen? Hangi hakla durup dururken internet hızım emredilerek düşürülebiliyor? Kime sorarak yapıyorsunuz bunu?

Bir de bugün Wi-Fi kısmını ev içerisinde güçlendirelim diye kalkıp ASUS DSL-N16 modemini satın aldım. Bu mu cidden TurkNet’in bana yaptığı? yapabileceği?

Merhaba, bizimle DSL değerlerinizi paylaşır mısınız? DSL değerlerinize göre hat değerlerinizi yorumlayabilir ve ona göre size daha iyi yardımcı olamaya çalışırız.

1 Beğeni

Altyapımı sorguladığımda fiberin yani 100 mbit’in geldiğini görüyorum.
Arızam için gelen turk telekom ekipleri TurkNet destek ekibinden Uğur Bey’e sırf abone kaybettirmek için yalan atarak 24 mbit desteklediğini söylediğini, en kötüsü de Uğur Bey’in hattımı kontrol etmeden buna inanıp hızımı 24 mbit’e düşürdüğünü öğrendim az önce.

Başka internet kulanırsan depresyondayım aldatıldım dinletmediğine şükret

Bununla ilgili bilgi aldığınız kaynak neresi paylaşabilir misiniz?

Buradan kayıt oluşturup FTTH geçişi yapmak istediğinizi belirtiniz. Net Uzman en kısa sürede işlemlerinizi tamamlayıp geçiş işlemlerinizi gerçekleştirecektir.

1 Beğeni

bence bu bir anlık hatadır kesinlikle destek kaydında bu bilgileri paylaş eminim bir kayıt vs bir hata kaynaklı bu durumu yaşıyorsundur yoksa hiç bir firma müşterisini durup dururken alt bir hıza atmaz ki burdaki arkadaşlarda yardımcı olacaktır

1 Beğeni

1 ay önce fiberin gelip gelmediğini öğrenebilmek için destek kaydı açmış ve “FTTH aktif olur olmaz biz öğreniyoruz, geçişinizi sağlayacağız.” yanıtını almıştım.

FTTH aktif olduğunda görebileceğini söyleyen TurkNet böyle bir hata yapıyorsa sorumsuzluğunu ve o arıza ekibinin yalanına kandığını gösterir.

Tekrar bir kayıt açın siz. Kontrol edilir bir hata varsa gereği yapılır.

1 Beğeni