Durum OFFLİNE

1506800 abone nolu kullancıyım bugün bir anda durum offline oldu ve internet gelmiyor, yardım edebilir misiniz, teşekkürler

VAE fiber dolap çalışması vb var mı ? YAPA’da mısın VAE’de misin ?

YAPA ne bilmiyorum valla ama teknik bilgiler kısmında şöyle bir şey yazıyor ; Fiziksel Durum (VAE) AÇIK

Sokakta veya mahallede fiber dolap çalışması var mı ?

Öyle bir bilgim yok ama sanmıyorum, olsa bilgi vermeleri gerekmez miydi, bazen planlı çalışma olacağı zaman mail atıyorlar, başka türlü de nasıl öğrenebilirim :sweat_smile:

1 Beğeni

Maalesef TT tarafından yapıldığı için bilgi verilmiyor. O yüzden mahalleniz de fiber çalışması var ise kesilmiş olabilir.
https://altyapisorgu.netspeed.com.tr/
Altyapınızı sorgulayabilir misiniz ?
Ekran görüntüsünü atarsanız yardımcı olacağız.
Bir de paketiniz ve hız değerleriniz daha önceden neydi ?

Bu şekilde hocam

Daha önceden bu hızları alıyor muydunuz ? Modem marka model nedir ? VDSL desteği var mı ?

35mbps lik paketteyim 35e yakın alıyordum 2-3 saat öncesine kadar :sweat_smile:

1 Beğeni

Hat değerleriniz bunları destekliyor muydu ? 100 mbps yani. Eğer destekliyorsa bu hattasınız demektir. Arıza kaydı açınız sorununuz çözüme kavuşturulacaktır. Eğer bu hatta değilseniz VAE fiber dolap geçişi isteminiz gerekmektedir. Tavsiyem 100 mbpsye geçmeniz. Zaten 99 TL olacak fiyat.

35mps lik pakette olduğum için bu hızları görmedim ama daha önce türknetin de sitesinden sorguladığımda bu hızları alabilirsiniz diyordu.
Aşırı bi kullanımımız olmadığı için hız şikayetim yok ancak şu kesinti işinin çözülmesi lazım

Destek kaydı açtım ama başka yapabileceğim vs bi şey var mı diye sormak için ve belki de işlemleri hızlandırabilmek adına konu açmak istedim

1 Beğeni

Eğer arıza kaydı açtıysanız ekstra olarak
O zaman fiber dolap çalışması olmuş olabilir.
“İnternetim kesildi ve Sorgulama yaptığım zaman şuanda 88 metre ortalama hız 81 mbps gözüküyor. Yeni fiber saha dolabına taşınmasını istiyorum.
(“Durum OFFLİNE”) forumdan da aynı zamanda yazdım.”
Bu fotoğrafıda destek kaydına ekleyiniz.


Diye kayıt açınız.

Yeni fiber dolabına taşınma gerçekleşmiş ise yani beyaz dolap olması gerek sokağınızda oraya geçiş yapılmış olabilir. O yüzden internetiniz kesilmiştir.
Eğer yeni dolaba geçirilmiş ise sıfırdan devre atanması gerekiyor. Yani 100 mbps altyapı mahallenize gelmiş demektir. Aynı durumları ben de yaşadım. 2-3 günde yapılıyor.

Bi anda söylemeden edilmeden mağdur ediliyor, önce diğer destek kaydına cevap verilirse bu söylediğinizi yazıcam çok teşekkür ederim

Destek kaydı açtınız ise ek olarak modemi yeniden kurabilirsiniz. Elektrik kesilmesi veya dalgalanması bazen modem içinde kayıtlı olan kullanıcı bilgilerini silebilir. Bir kontrol edin derim.

1 Beğeni

Evet bazen bu da mümkün ama genelde düşük ihtimal denemekte fayda var.

Durum : offline yazmasına sebep olur mu bu durum?

Modemi fabrika ayarlarına döndürmüştüm ama yarın artık tekrar kurmayı deneyeyim, teşekkürler

Eğer offline ise cihaz ıp almıyordur şeklinde yorumlanır

1 Beğeni