Dslam kilidi yardımm

Merhabalar iyi günler
İndirme Hızı : 75.82 Mbps
Yükleme Hızı :7.99 Mbps
Sabitlenmiş durumda altyapımın desteklediği maksimum hız 93 mbps olarak gözükmektedir yan binamdaki arkadaş talep oluşturarak bu kilidi kaldırmış bulunmakta fakat online işlemlere yazdığımda bizlik bir durum yok diyip geçiştirmektedir hat değerlerim aşağıdaki gibidir ;

Merhaba hattınızda DSLAM kilidi yok maximum hızla buluşuyorsunuz snr margin 6.3 düşük bir snr. Maximum hızınız değişiklik gösterebilmekte her zaman oradaki gördüğünüz hızı alamayabilirsiniz

2 Beğeni

Yan binamdakiki arkadaş 85 mbps alıyor hocam snr değerlerim neyden kaynaklı olabilir ?

Dslam kildinin açık olduğunu nerden çıkardınız

Hattınızda DSLAM kilidi bulunmamaktadır modeminiz 77 Mbps hız ile buluşmuş durumda. Daha yüksek hızlar ile buluşması durumunda kopma ve stabilizasyon sorunları meydana gelebilir. Santrale yakınsanız iç hattınızı kontrol ettirmenizi öneririm.

Santrale mesafeniz kaç ?

Nerden öğrenebilirim ?

İnternet Altyapı Sorgulama - GÖKNET İLETİŞİM A.Ş. Buradan sorgulayın .

1 Beğeni

santral ile mesafem 147metre

Ki bu mesafe yanlış olabilir hemen 50 metre çaprazda kutu

Santrale olan mesafe binanızdan kabine kadar giden kablo uzunluğu ölçülerek gösterilmektedir.

Dolama yapmışlardır ozaman :smiley: Mesafeme göre hızım sizcede düşük değilmi ?

Evet düşük ancak iç hat veya yoğunluktan dolayı böyle bir düşüş meydana gelmiş olabilir. Modemi direkt ankastre kutusuna bağlayıp test etme imkanınız varsa denemenizi öneririm eğer aynı değerler çıkıyor ise bölge kapasitesinde yoğunluk yaşanıyor olabilir.

Maalesef öyle bir imkanım yok fakat siz dslam kildinin açık olduğunundan eminmisiniz ona göre iç tesisatı yenileticem.

Hattınızda DSLAM kilidi yok ancak yeniletmeden önce kontrol ettirmenizi öneririm dış hat kaynaklı veya başka bir problem var ise yeniletmek sonucu değiştirmeyecektir. Hattınızda ek noktaları varsa YAK1 ile bağlantı yapıp mümkün olduğunca eksiz bir kablo üzerinden kullanmanızı öneririm. Öncelikle arka planda farklı bir sorun olup olmadığını anlamak için TurkNet Online İşlemler Merkezi - Teknik & Destek - Yardım Merkezi- Paket Tarife Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum bu adımları izleyerek destek kaydı oluşturup temsilciye sorunu bildirerek kontrol edilmesini isteyiniz arka planda yaşanan bir sorun var ise düzeltilecektir.

Çok teşekkürler sağolun

Rica ederim, iyi akşamlar dilerim :hugs: